Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om Holm Bank

För mig tog dom en kreditupplysning från creditsafe. Fick mail om det nu pp morgonen

30K, endast Creditsafe tagen för mig konstigt nog.

För mig Creditsafe förra gången när beloppet var på 5000kr och Igår Bisnode Näe beloppet var på 15000kr.

30K, endast Creditsafe tagen för mig konstigt nog.
Stode det dagen efter du la in betalningen på Betalo att det var betalt ? Tänkte för jag la Hübinette det igår fm och står fortfarande pågående .

Jag fick 30000 och de tog creditsafe på mig med.

Stode det dagen efter du la in betalningen på Betalo att det var betalt ? Tänkte för jag la Hübinette det igår fm och står fortfarande pågående .

Stod pågående i onsdags och igårkväll fram till kvällen då det blev slutfört, pengarna var på kontot redan efter 12 inatt förvånande nog.

Samma sak för mig. Gjorde på nytt en ansökan om kredit. Snurrar bara efter identifiering och kommer upp ”okänt fel”. Kanske ändå är positivt eftersom jag fått avslag direkt när jag sökte tidigare. Är det alltså bara att starta om appen som löse problemet?

Har aldrig sökt detta kort tidigare och får säkert avslag men tänkte ändå pröva. Laddade ner appen men efter att jag legitimerat mig med bank id så står det bara och snurrar och kommer inte vidare. Någon som haft liknande problem?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp