Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om Holm Bank

Har aldrig sökt detta kort tidigare och får säkert avslag men tänkte ändå pröva. Laddade ner appen men efter att jag legitimerat mig med bank id så står det bara och snurrar och kommer inte vidare. Någon som haft liknande problem?

Har aldrig sökt detta kort tidigare och får säkert avslag men tänkte ändå pröva. Laddade ner appen men efter att jag legitimerat mig med bank id så står det bara och snurrar och kommer inte vidare. Någon som haft liknande problem?

starta om appen, vänta 2-3 minuter så skall det funka, den är väldigt långsam

Nån som vet efter hur många missade betalningar dom skickar till inkasso?

Fick in 10+10 på kontot nu via Betalo, funkade.
Funkar betalo nu? Holms kort funkade inte förra eller veckan innanlår betalo då dem inte accepterade kort utgivna utanför norden,,, holm har kanske ändrat något iom uppdateringen,,,

Använt kortet en gång. En liten summa.
Nu syns inte kortuppgifterna när man loggar in på appen. Någon som vet?
Kan man bara använda det en gång?
Mailat till dem men får inget svar.

starta om appen, vänta 2-3 minuter så skall det funka, den är väldigt långsam
Nej. Funkar inte. Väntade mer än 5 minuter. Bara en cirkel som snurrar och snurrar efter legitimering med bank id. Har provat installera om appen också men det blev ingen skillnad. Rensat cache. Uppdaterat systemet. Provat det mesta men inget funkar. Jag får helt enkelt ge upp. Synd, hade varit till stor hjälp om jag blivit beviljad.

Funkar betalo nu? Holms kort funkade inte förra eller veckan innanlår betalo då dem inte accepterade kort utgivna utanför norden,,, holm har kanske ändrat något iom uppdateringen,,,

Funkade för mig iallafall, hade problem först men sen gick de plötsligt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp