Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om Holm Bank

Yeah... Förstår ingenting alltså, skickade ett mail till dem för att fråga varför de drar mer från kontot än de säger att de ska, samt varför skulden ökar efter inbetalning... Får se om de ens svarar. Känns lite halv-osäkert detta företag.
Samtidigt läste jag någonstans att man inte vill ha det till inkasso då det bolag de använder tydligen är helt omedgörliga.
Jag har fått till svar från dom att dom använder Lowell , ja dom kan vara tuffa ! Dock kan du oftast ansöka om 6 mån hos dom

Jag har fått till svar från dom att dom använder Lowell , ja dom kan vara tuffa ! Dock kan du oftast ansöka om 6 mån hos dom

Jag vill ju inte släppa den... Men samtidigt får jag 0 betal-info från Holm Bank så vet ju inte ens hur återbetalningen ska se ut...

Skapa ett konto! Sen är det ju bara att fylla i beloppet du vill skicka. Sen får du välja mottagare och då fyller du i alla uppgifter för ditt vanliga bankkonto. Frågan kommer ställas vem du skickar pengar till och då väljer du alt. "Myself". Vidare sen får du välja betalsätt och då väljer du Creditcard och fyller i kortnummer, exp-date, cvc för ditt Holm-kort.

En kostnad dras ifrån ditt valda belopp, runt 100 sek per 10.000 sek som skickas.

Har du tur kan du ha pengarna senare idag!

@Nisse123

För övrigt var det inga problem för mig att skicka 29.000 sek i ett svep!

Förlåt för sen fråga. Fick du pengarna samma dag? När drogs dem från ditt Holm kort?

Fick påminnelse idag via sms att de saknade min betalning trots att det dragits på autogiro, strul med Trustly tydligen, se svar nedan.

Hej,

FYI - Trustly håller på med att dra av aktiverat autogiro betalningar. De är försenade ett par dagar pg av helg och vi hoppas vara klara om 2 dagar. Påminnelse sms-na skickades ut av systemet på samma anledning. Ni kan bortse från detta sms-meddelande.

Vi beklagar för besvärligheter!

Med vänliga hälsningar

Anneliis

Holm Bank Kundservice

Försökte överföra mellan 2 konton på paypal, det blev refunded. Nu står det saldo "0" på holma appen. Enligt paypal tar det upp till 30 dagar att få pengarna återbetalda och på appen står det att man ska använda pengarna inom 7 dagar. Låt oss säga att paypal skickar tillbaka pengarna efter 1 vecka, vad händer då?

Försökte överföra mellan 2 konton på paypal, det blev refunded. Nu står det saldo "0" på holma appen. Enligt paypal tar det upp till 30 dagar att få pengarna återbetalda och på appen står det att man ska använda pengarna inom 7 dagar. Låt oss säga att paypal skickar tillbaka pengarna efter 1 vecka, vad händer då?

går ej att få tillbaka refund på holm bank kortet tyvärr måste vara ett annat

Borde gjort så som jag skrev innan, köp på nätet hämta u butik ex elgiganten och gör bara återköp åå ditt bankkort klart

Jag har använt mig av Holm bank, registrerade Holm kortet i Betalo appen och sedan valde jag överföring till bankkonto i Betalo.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp