jag hade problem med betalo som bara tuggade på min huawei men laddade ner appen och nytt bank-id på min jobblur (Iphone) å där funkade det att lägga till kortet och göra överföring till mig själv. står 3/12 så inväntar torsdag :-D
Nån som kunnat höja enkelt från 30k till 50k nyligen?
Jag har iPhone och där var det inte några problem med BetaloHar nu försökt lägga till kortet på Betalo med tre olika mobiler: En S20, en S8+ och en Huwaei något. Inget funkar, allt står och snurrar vid 3D secure ID checket. Försöker klicka på rektangeln men ingenting händer.
På Skrill står det transaction failed efter att jag gjort mitt 3d id lösenord och sen skrivit in den koden jag får skickat på sms.
Har ett kort på 20.000 kronor på Holm för övrigt, det jag sökte, fick välja upp till 40.000. Det skapade för cirka 1.5 timme sedan, vet inte om något kommer förändras de närmaste dagarna, men verkar helt kört att få ut dessa pengar till kontot.
Nej det är inte kört och det funkar säkert utan iPhone också men jag testade för 1 månad sedan när jag blev beviljad 40k hos Holm men använde bara 25k och då funkade det för mig.Utan iphone är det kört alltså? Eller vad kan jag hitta på. Har ju bara mina två samsung mobiler samt en gammal huawei, dvs tre androids...
Kan vara problem med inloggning med BankID ibland då man växlar mellan olika plattformar, prova och starta om mobben och logga sedan in på Betalo igen och prova att lägga till Holm kortetHar nu försökt lägga till kortet på Betalo med tre olika mobiler: En S20, en S8+ och en Huwaei något. Inget funkar, allt står och snurrar vid 3D secure ID checket. Försöker klicka på rektangeln men ingenting händer.
På Skrill står det transaction failed efter att jag gjort mitt 3d id lösenord och sen skrivit in den koden jag får skickat på sms.
Har ett kort på 20.000 kronor på Holm för övrigt, det jag sökte, fick välja upp till 40.000. Det skapade för cirka 1.5 timme sedan, vet inte om något kommer förändras de närmaste dagarna, men verkar helt kört att få ut dessa pengar till kontot.