Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om Holm Bank

Dessa aktörer vänder sig till mänisskor med redan usel ekonomi som är villig att acceptera ockerränta och som dom vet inte kommer kunna lösa bort sitt lån efter någon månad... ..

Jag har bra ekonomi och kommer lösa dom ganska snart hehe.

Finns det något enkelt sätt att få pengar till sitt bankkonto redan idag?
Gick med Betalo men skulle ta två dagar.

Jag blev beviljad 30.000kr direkt men valde endast 15.000kr för att släcka lite bränder.
Har hög på Creditsafe och inkomst på 545tkr.

Hur funkar det - kan man använda kortet när man börjar betala av?

Inte automatiskt, nej. Har betalat 3 månader men står endast att de ska kontakta när det finns nytt utrymme, tror ingen har fått det än iallafall.

Gjorde en sk manuell betalning genom deras app förra månaden , enligt dom så har inte pengarna kommit fram, går ju genom Trustly och jag har visat kvittens mm från Nordea

Vet någon hur man slut betalar denna skuld? Betalar via Trustly men det går inte att välja valfritt belopp utan bara det förbestämda beloppet.

Vet någon hur man slut betalar denna skuld? Betalar via Trustly men det går inte att välja valfritt belopp utan bara det förbestämda beloppet.
Jag skrev till dem och sa att jag ville slutbetaöa när de bekräftat det ändrades beloppet på trustly från månadsbeloppet som är för fyllt till slutbetalningsbeloppet

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp