Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om Holm Bank

Jag lyckades inte få ut mina 30 via varken Betalo, Paypal, Skrill eller något annat. Jag är väl helt enkelt för dålig. Däremot lyckades jag via Billhop betala diverse räkningar med Holm-kortet, exempelvis nollade jag Easycredit. Tänkte nolla Credigo också men den betalningsmottagaren var blockad (liksom flera andra).
Fast Easycredit blev nu underkänd... Skit.

De köp jag gjorde dom försvann helt och hållet och banken kan inte hitta att jag ska betala något..

De köp jag gjorde dom försvann helt och hållet och banken kan inte hitta att jag ska betala något..
Hoppas du gjorde av med en stor summa, det är inte ofta ens köp försvinner och man inte behöver betala tillbaka :facejoy:

Hoppas du gjorde av med en stor summa, det är inte ofta ens köp försvinner och man inte behöver betala tillbaka :facejoy:

Tyvärr väldigt lågt 3siffrigt belopp bara..

Samma här! Men man kan ju inte använda kortet eller avsluta eller något. Jag har dock inte frågat kundtjänst. Undra när man kan ansöka igen?

Som jag förstår direkt när perioden gått ut så kan man söka ett nytt kort. Men det är ju någon knapp som på google-translate-svenska står något i stil med "här får du ett nytt erbjudande" eller något, så det kanske kommer av sig själv också

När jag tog emot krediten och gjorde min första överföring fick jag av någon anledning att extra köp på 1kr som står som obekräftat. (Jag tog ut via Betalo)

Någon annan som fått samma? Supporten bad mig kontakta ”köpman”.
Den som är 1 kr är bara för att kolla att kortet är giltigt och bör ju vara tillfälligt och fixa sig själv? (Hänt samma för mig)

Den som är 1 kr är bara för att kolla att kortet är giltigt och bör ju vara tillfälligt och fixa sig själv? (Hänt samma för mig)

Mjo, jag tänkte att det skulle försvinna dagen efter eller liknande men den försvann inte föränn 31/8e (den kom den 18/8e)

Det har fixat sig nu iallafall. :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp