Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om Holm Bank

Jag fick samma. 1 krona som "test" drogs.

Jag frågade om när första autogirot dras och fick detta svar. Det låter som att man måste fixa det för att kunna starta betalningar men det låter ju märkligt, man har ju redan valt sin betalplan.

"Autogiro dras första gången i September.
Vi ser dock i systemet att det finns ett obekräftat köp kvar på ditt kort- den 18/8 och summan är 1sek. Kan du be köpman också att bekräfta detta sista köp?
När alla köp är bekräftade skapas en betalningplan i din app."

Jag frågade om när första autogirot dras och fick detta svar. Det låter som att man måste fixa det för att kunna starta betalningar men det låter ju märkligt, man har ju redan valt sin betalplan.

"Autogiro dras första gången i September.
Vi ser dock i systemet att det finns ett obekräftat köp kvar på ditt kort- den 18/8 och summan är 1sek. Kan du be köpman också att bekräfta detta sista köp?
När alla köp är bekräftade skapas en betalningplan i din app."

den 1:- kallas ofta för en ”one dollar / one SEK” - authorization, det används för att kolla att ett kort är giltigt, den försvinner av sig själv efter ca 30 dagar, eventuellt kan Betalo ta bort den

Jag aktiverade inte mitt autogiro inom ”7 dagars perioden” och nu kan jag inte använda mitt kort. Dock gick det att sätta igång autogirot men kortet står fortfarande som inaktivt.

Och där man ser hur mycket pengar man har kvar står det ”Invänta Offert”

Hata [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/62 sa:
Credigo[/URL], post: 215321"]Jag aktiverade inte mitt autogiro inom ”7 dagars perioden” och nu kan jag inte använda mitt kort. Dock gick det att sätta igång autogirot men kortet står fortfarande som inaktivt.

Och där man ser hur mycket pengar man har kvar står det ”Invänta Offert”

Du har bara sju dagar på dig att använda kortet vad jag förstått. Summan som är kvar ”brinner inne”.

Credigo[/URL], post: 215323"]Vaddå ”brinner inne” ? Kan jag inte använda beloppet mer? Utveckla gärna

Precis så
Du beviljas summa att nyttja under en vecka.

Credigo[/URL], post: 215330"]Tog ut 28k av 30k

dom andra 2 kan jag inte använda
Hur gjorde du? Med betalo? Skrill?
Förklara gärna hur du gjorde..

Tack

Så kortet stängs efter 7 dagar . Kan man ansöka om nytt kort sen eller först när allt är återbetalt ?

Jag lyckades inte få ut mina 30 via varken Betalo, Paypal, Skrill eller något annat. Jag är väl helt enkelt för dålig. Däremot lyckades jag via Billhop betala diverse räkningar med Holm-kortet, exempelvis nollade jag Easycredit. Tänkte nolla Credigo också men den betalningsmottagaren var blockad (liksom flera andra).

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp