Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om Holm Bank

Ja. Appen i mobilen. Det gick bra lägga till ett kort från Nordea. Men inte nu. Hoppas fan Betalo kan hjälpa mig imorgon. 50.000 utan UC vore ju inte fy skam...
riktigt konstigt att det inte funkar för dig , dom har även dragit pengarna på kortet ... så håller tummarna att pengarna kommer in ! Ja jag hade ringt betalo i morgon

Någon skrev tidigare att man bara kan använda krediten i 7 dagar? Den biten förstår jag inte? Någon som vet vad som händer efter 7 dagar?

50.000 med Creditsafe är otroligt. Detta är vi inte bortskämda med.

Någon skrev tidigare att man bara kan använda krediten i 7 dagar? Den biten förstår jag inte? Någon som vet vad som händer efter 7 dagar?
Det är absolut lite konstigt , kanske tas en ny upplysning efter dom 7 dagarna , men gäller att använda innan då :)

Efter 7 dagar går det inte att använda krediten längre. Då kan man göra en avbetalningsplan.
Vars såg ni att dem tar creditsafe?

Efter 7 dagar går det inte att använda krediten längre. Då kan man göra en avbetalningsplan.
Som jag förstod det så kan du alltid delbetala på 12 mån som man valde på krediten när den blev godkänd ...

"Nej, vi använder inte uppgifter från UC (Upplysningscentralen) då vi gör kreditprövningen. Vi har samarbete med Creditsafe och all kreditupplysningsinformation fås från dem. Observera att vi gör en kreditupplysning på alla som ansöker om kredit hos oss."

Vid godkänd ansökan väljer man 6, 12 eller 24 månader betalningsplan.

"Nej, vi använder inte uppgifter från UC (Upplysningscentralen) då vi gör kreditprövningen. Vi har samarbete med Creditsafe och all kreditupplysningsinformation fås från dem. Observera att vi gör en kreditupplysning på alla som ansöker om kredit hos oss."

Vid godkänd ansökan väljer man 6, 12 eller 24 månader betalningsplan.
tror vi kunde bara välja upp till 12 mån , men beror kanske hur stor kredit man blir beviljad ...

tror vi kunde bara välja upp till 12 mån , men beror kanske hur stor kredit man blir beviljad ...

Jag fick 10.000kr kredit, nu dock i väntan på svar från deras support då jag efter att ha valt 12 månader och signerat avtalet fick en kraschad app som nu inte vill logga in mig helt och hållet, vettefan.

12 månader var kring 1000kr i månaden, 24 månader kring 500-600kr om jag minns rätt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp