Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om Holm Bank

Ni som inte kommer vidare kolla att bi skrivit erat mobil nr utan första nollan och med landsprefix sen när ni skriver person nr för å komma in i appen skriv 10 siffror och inte 12 . Det funkar måste blivit något fel när ni registrerade er . Testade ett litet köp precis å det funkar . Verkar superseriöst . Ring dom i morgon och kolla

Ni som inte kommer vidare kolla att bi skrivit erat mobil nr utan första nollan och med landsprefix sen när ni skriver person nr för å komma in i appen skriv 10 siffror och inte 12 . Det funkar måste blivit något fel när ni registrerade er . Testade ett litet köp precis å det funkar . Verkar superseriöst . Ring dom i morgon och kolla
Mina pengar har även dragits från kortet ser jag nu , kvar 12 kr :) innan 10 000 :)

Provade också att handla med kortet nu - det gick. Då vet jag att det är Betalo som klyddar...

Blev beviljad 10K med "Medel" och relativt låg inkomst. Strular lite nu efter att jag signerat bara men får se hur det går. "One moment".

Hade varit skönt om det gick att få ut dessa på något vis då man äntligen kan bli av med sista lånen som är över 29% i effektiv ränta, och att betala 1000/12 månader är bra mycket bättre än många andra skulle jag vilja säga.

Kunde lägga till mitt vanliga bankkort i Betalo men den står & tuggar när jag lägger in det här kortet.

Ni som lyckades - skriver ni ert för/efternamn som vanligt och sen bara trycker er vidare? Eller vad skriver ni som namn på kortinnehavare?

Kunde lägga till mitt vanliga bankkort i Betalo men den står & tuggar när jag lägger in det här kortet.

Ni som lyckades - skriver ni ert för/efternamn som vanligt och sen bara trycker er vidare? Eller vad skriver ni som namn på kortinnehavare?
Ja precis ..bara sitt vanliga förnamn och efternamn ... konstigt det inte går för dig ...gör du det i appen i mobilen ? Där gjorde vi det

När jag loggar in i appen nu får jag endast en helt vit sida, testat starta om några gånger också, hmm.

Ja precis ..bara sitt vanliga förnamn och efternamn ... konstigt det inte går för dig ...gör du det i appen i mobilen ? Där gjorde vi det

Ja. Appen i mobilen. Det gick bra lägga till ett kort från Nordea. Men inte nu. Hoppas fan Betalo kan hjälpa mig imorgon. 50.000 utan UC vore ju inte fy skam...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp