Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om Holm Bank

Jag avråder också från att ta kredit hos Holm bank, har haft en kredit som jag avslutade i januari, går inte se aktuell skuld bara vilket belopp som ska dras på autogiro via Trustly.

Svar från Holm Bank.
Just nu finns i appen möjligt att se endast ditt kreditbelopp och inte den aktuella skuldsaldon. Vi kommer att informera IT och hoppas att detta kan andras i framtiden.

Med vänlig hälsning,

Liis

Holm bank kundservice

Nu har jag gjort en ny ansökan. Blev nekad.
Jag är en återkommande kund med god betalningsförmåga. Lika god kreditvärdighet som vid första ansökan. Det ebrjuder mig alltså 5000 kronor efter jag haft ett lån på 20000 hos dom som jag slutbetalat.

Halvdan kundsupport som delvis har svårt att kommunicera pga språksvårigheter.
Totalt ointresserade av att lösa mitt behov om att få låna samma belopp igen. Kasst kundbemötande. Inget intresse av att bygga en god kundrelation.

Buggig app. Erbjuder ett kort som du enbart kan handla med i 7 dagar. Det är ett upplägg som ska stressa dig att spendera krediten även fast du kanske inte är i behov av den just då du sökt den.

Avrekommenderar starkt denna lånegivare.
Beklagar att du blir behandlad på det där viset.
Men du använder inte klarnas kort och gjort ett köp nyligen? absolut inget som triggat din CS? Om du loggar in på din CS, hur mycket poäng har du då?

Har du mailat dom om att du blev nekad?

Senast ändrad:
För min egen del gick det bra att ansöka en andra gång, blev dock inte 30000kr utan 20000kr.

Men det har att göra med att jag kladdat ner min Creditsafe sedan januari.

Tycker inbetalning och kundservice fungerar bra, ibland tekniska strul men det är ju en relativt ny produkt.

Jag ansökte o blev beviljad kredit nu precis ,,,var o när kommer kortuppgifterna fram ?
Kan man andvända betalo? Funkar det på spelsajt? Tacksam för svar

Jag ansökte o blev beviljad kredit nu precis ,,,var o när kommer kortuppgifterna fram ?
Kan man andvända betalo? Funkar det på spelsajt? Tacksam för svar
Betalo funkade för mig hösten 2020 med uttag till bankkonto, scrolla bakåt i tråden så finner du säkert svar på dina frågor.

Betalo funkade för mig hösten 2020 med uttag till bankkonto, scrolla bakåt i tråden så finner du säkert svar på dina frågor.
Tack för svar,,, tänkte i närtid då det varit problem för vissa att sätta in genom betalo

Ska bli spännande att se om Holm Längre fram kommer att höja beloppet

Men man kan fortfarande inte ta ut pengarna man betalat va?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp