Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om Holm Bank

Finns inte risken att om man tror man slipper undan att betala tex 10k och sedan 3 år senare kommer dom och ska ha pengarna och en mindre trevlig ränta också ? :)

Allla köp måste vara registrerad..just Betalo reservera dom 1kr. Betalo och holm bsnk är inte direkt kompatibla..ska försvinna efter 30dagar

Hej
Funderar på ta detta lån då jag inte har mycket val denna månaden men blir orolig när jag läser om detta med passkontroll m.m. Jag har pass men är det någon som skickat in och inte fått något konstigt efter det?

Jag har inte ens fått frågan och använt 10k för någon månad sen. Inte fått någon faktura ens utan bara att man kan lägga upp avbetalningsplan själv typ i appen om jag fattar rätt.

Hej
Funderar på ta detta lån då jag inte har mycket val denna månaden men blir orolig när jag läser om detta med passkontroll m.m. Jag har pass men är det någon som skickat in och inte fått något konstigt efter det?

Jag skickade in kopia på pass. Inget har hänt än så länge.

Hej
Min sambo skickade in en bild på passet , verkar lugnt än så länge :)

Kan inte se att de skall kunna göra nått med bild på ett pass?

Som kan "skada" dig? Då hade bilder på pass haft ett värde i sig.

Jäklar vad de mailat, två mail idag om återbetalning. Om det dras vid midnatt, varför maila?!?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp