Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om Holm Bank

Jaha, då var det dags igen! Har fått en offert, testade att ansöka. Stog att jag skulle få beslut på sms, antar att det inte kommer förens imorgon. Dock har jag redan 30 tusen Där så har inga höga förhoppningar direkt.

Jaha, då var det dags igen! Har fått en offert, testade att ansöka. Stog att jag skulle få beslut på sms, antar att det inte kommer förens imorgon. Dock har jag redan 30 tusen Där så har inga höga förhoppningar direkt.
Fick du ny offert i appen efter du betalt denna månadens belopp?

Fick du ny offert i appen efter du betalt denna månadens belopp?
Nä, fick ett sms idag att sista dagen var idag och skulle kolla om autogiro var igång eller om jag skulle betala manuellt. Men jag kommer aldrig förbi offert grejen utan att ansöka. Så får väl se om de dras i natt eventuellt

Jag pröjsade precis och hoppas på höjning. Har inte läst att nån fått höjning på länge

Jag pröjsade precis och hoppas på höjning. Har inte läst att nån fått höjning på länge

nä, har inga förhoppningar direkt, var ca två månader sen jag fick höjt till 30 tusen. Nu stog det att jag skulle få beslut via sms. Och den dumma rutan försvinner ju inte förens man fått beslutet

nä, har inga förhoppningar direkt, var ca två månader sen jag fick höjt till 30 tusen. Nu stog det att jag skulle få beslut via sms. Och den dumma rutan försvinner ju inte förens man fått beslutet
Jag har haft 30 tusen i mer än ett halvår. Inte missat en enda betalning, men ändå inte fått en enda höjning. Känns som att slumpen avgör om man får höjning av luffarna på Holm Bank.

Jag har haft 30 tusen i mer än ett halvår. Inte missat en enda betalning, men ändå inte fått en enda höjning. Känns som att slumpen avgör om man får höjning av luffarna på Holm Bank.

Ja, känns som ingen har fått över 30 på ett bra tag, men får väl se vad de säger imon om de säger något. Har läst att de hade börjat med något nytt att skicka länk för att kolla banken eller vad de nu är?

Du får inget sms förens du pratat med dom.. tyvärr. Så antingen får du ringa eller så ringer dom i morgon.

Du får inget sms förens du pratat med dom.. tyvärr. Så antingen får du ringa eller så ringer dom i morgon.
Ja, är väl så! Första gången så ställde de en massa frågor! Sen fick jag en till höjning efter en vecka och då ringde jag och då sa hon bara att jag skulle få ett sms. Men som sagt hade varit super med en höjning då hade jag kunnat avsluta några dyringar som jag har, men tror inte det blir så eftersom de verkar stanna på 30 för de flesta

Nä, fick ett sms idag att sista dagen var idag och skulle kolla om autogiro var igång eller om jag skulle betala manuellt. Men jag kommer aldrig förbi offert grejen utan att ansöka. Så får väl se om de dras i natt eventuellt
Samma här, kommer inte förbi offertgrejen, in i appen utan att göra en ansökan. Säger det igen, Holms är riktiga amatörer med en plattform som är den sämsta på hela lånemarknaden. Usel långivare.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp