Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om föräldraliv, barn m.m

Hittade ingen liknande tråd här. Lånforum får ta bort tråden om den anses vara olämplig!

Har nyss fått en liten bebis. Mår sådär psykiskt o fysiskt. Men det blir nog glädje senare i livet!

Vad har ni för tips och erfarenheter?

Bli ingen hönspappa/mamma :facejoy:. Nä skämt åsido. Jag kan egentligen bara tala för mig själv men mina barn är glädjeämnet i mitt liv trots allt annat helvete. Annars hade jag liksom slutat fungera. Men nu måste jag vara uppstyrd och fortsätta livet med en positiv attityd. Glädjen finns ju där med under alla uppväxtår. Det är rätt fantastiskt. Pengar är verkligen inte allt.

Bli ingen hönspappa/mamma :facejoy:. Nä skämt åsido. Jag kan egentligen bara tala för mig själv men mina barn är glädjeämnet i mitt liv trots allt annat helvete. Annars hade jag liksom slutat fungera. Men nu måste jag vara uppstyrd och fortsätta livet med en positiv attityd. Glädjen finns ju där med under alla uppväxtår. Det är rätt fantastiskt. Pengar är verkligen inte allt.

Min tjej verkar sätta krav. Får hjälpa henne, barnet o hemmet hela tiden. Men så det är!

Starkt av dig! Vad har du för erfarenhet av ditt tidigare liv? Oavsett så kan du ta lärdom av det och hjälpa ditt barn att inte hamna snett☺️

Min tjej verkar sätta krav. Får hjälpa henne, barnet o hemmet hela tiden. Men så det är!

Starkt av dig! Vad har du för erfarenhet av ditt tidigare liv? Oavsett så kan du ta lärdom av det och hjälpa ditt barn att inte hamna snett☺️
Ja det kommer du ju få fortsätta att göra. Och det är nog bra för alla.

Alltså man har ju bara sig själv att ta hand om som singel och barnfri. Så det är ju lättare att hamna i en ond spiral. Skita lite i det. Leva för stunden. Iaf för mig. Jag skulle ärligt säga att barnen räddade mitt liv på många sätt. Jag hade det jobbigt några år innan men det var den händelsen som gjorde att jag tog tag i mitt liv. Visst fasen kommer tunga perioder, men de är ju 100 ggr enklare att komma över nuförtiden.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp