Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om ARS enterprise AB

Min skuld dit är 60000...har fått utslag på den med den är inte med på min löneutmättning då dom antagligen inte begärt det. Har försökt få tag på dom men inte lyckats. Så är också nyfiken på om nån har nåt mer om dom.

Min skuld dit är 60000...har fått utslag på den med den är inte med på min löneutmättning då dom antagligen inte begärt det. Har försökt få tag på dom men inte lyckats. Så är också nyfiken på om nån har nåt mer om dom.

Varför bestred du inte skulden?

Alltså fy fan!! Fick idag ett brev från kronofogden om att jag har en skuld betala. Den är från ARS ENTERPRISE i Lund...
det sjuka är att skulden är från 2014!!! Men kommer nu 2017... kapitalbeloppet är på 3500 kr. Två olika avgifter varav en på 680 och en på 600 kr.. men nu till det SJUKA! Ränta: 42.000!!!!!!! Kr!!!!

Så skulden totalt är på ca 47.000 kr!!!

Jag har fått nr till ** på ARS enterprise, men det nr funkar inte! Det går inte ens komma fram...

Hon jag prata med på kronofogden sa att det är sjukt, och att detta kan aldrig stämma!! Hon sa jag skulle polisanmäla..

Jag förstår ju att detta verkar hänt andra... någon som har andra nr till denna person eller hur man kan få kontakt med dom?? Verkar galet svårt att få!
Jag är arg så jag kokar!!!

Tacksam för svar hur jag ska gå tillväga!! För detta tänker jag inte betala!

Bara det att han gjort sig onåbar visar att det här var planerat sedan länge. En kriminell verksamhet helt enkelt där man utnyttjar systemet till max. Och det värsta är att kronofogden inte har ett system som stoppar den här typen av ärenden. En polisanmälan kommer inte leda till någonting. Det du kan göra är att bestrida.

Jag blir så fruktansvärt förbannad. Man lurar inte människor på det här sättet!

Senast ändrad:
Alltså fy fan!! Fick idag ett brev från kronofogden om att jag har en skuld betala. Den är från ARS ENTERPRISE i Lund...
det sjuka är att skulden är från 2014!!! Men kommer nu 2017... kapitalbeloppet är på 3500 kr. Två olika avgifter varav en på 680 och en på 600 kr.. men nu till det SJUKA! Ränta: 42.000!!!!!!! Kr!!!!

Jag har fått nr till ** på ARS enterprise, men det nr funkar inte! Det går inte ens komma fram...

Hon jag prata med på kronofogden sa att det är sjukt, och att detta kan aldrig stämma!! Hon sa jag skulle polisanmäla..

Jag förstår ju att detta verkar hänt andra... någon som har andra nr till denna person eller hur man kan få kontakt med dom?? Verkar galet svårt att få!

Fy att det får vara så här men hitta ett nummer vet ej om det är det du fått 073-2400540

Varför bestred du inte skulden?

Just då orkade jag inte...hade valt att släppa allt till kfm och bara skrev under alla brev därifrån utan att egentligen kolla mer. Visste ju att jag hade skuld dit men tog aldrig in summorna på mina skulder. Ville bara bli av med allt och min tanke redan då var att så småningom söka skuldsanering. Och i kontakt med kom senare så så dom att skulden inte var med i löneutmätningen så då släppte jag bara allt....försökte få svar och hotade med polisanmälan men hörde aldrig nåt.

Bestrid fordran och polisanmäl! Du kan mejla dem när du polisanmält dem via detta formulär http://www.snabbsmskredit.se/kontakta-oss-2348583

Tror det var dem jag hade problem med . Ringde då ett nummer och kom till en växel i England . Tycker det är sjukt att det kan ta flera år innan dem kan skicka in för indrivning. Borde inte vara godkänt . Har själv åkt dit för sådant när man var som mest i skiten.När man äntligen trodde man var klar så dyker vissa skulder upp 5 år senare.

Har precis pratat med kronofogden igen... den jag prata med nu, va helt oberörd, brydde sig inte ens.. han sa bara, oj, det var en hög ränta på 3500 kr. Men Skulden är fastställd, så va vill du jag ska göra???

Men åt helvete med kronofogden och allt!!!

Verkar inte finnas nått man kan göra!

Tror det var dem jag hade problem med . Ringde då ett nummer och kom till en växel i England . Tycker det är sjukt att det kan ta flera år innan dem kan skicka in för indrivning. Borde inte vara godkänt . Har själv åkt dit för sådant när man var som mest i skiten.När man äntligen trodde man var klar så dyker vissa skulder upp 5 år senare.

Löste det sig?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp