Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om ARS enterprise AB

Man kanske skulle maila förvaltningsrätten

Garanterat mycket bättre än både Aftonbladet och Expressen som båda har en agenda som drivs mest utav klick och att gynna en viss politisk sida.

Detta är en gedigen granskning och den stämmer.

Inte bara gav han sin mormor och morfar pengar dom fick typ 200 000 i månaden för att sortera post.

Hans morfar är dock död sen ett par år tillbaka hans mormor bor kvar själv i huset i Ödåkra.

Han (ARS) har ju väldigt mycket stålar nu. Istället för att njuta utav degen och bara låta det ticka på ifrån alla saneringar han är med i o s v så fortsätter han sin kamp och vendetta mot myndigheter, banker och privatpersoner. Det här med Danske Bank blev kostsamt för honom men förr eller senare kommer han göra ett misstag som sätter honom antingen bakom lås och bom eller någonting annat.

. Det här med Danske Bank blev kostsamt för honom men förr eller senare kommer han göra ett misstag som sätter honom antingen bakom lås och bom eller någonting annat.
Vi kan bara hoppas.

Hade resten utav Sverige hade haft hans driv hade vi haft 10 miljoner miljonärer i landet.

Synd bara att han använder sitt driv till kriminella handlingar och omoraliskt skit. Han hade ju kunnat komma långt i vilket yrke som helst.

Hade resten utav Sverige hade haft hans driv hade vi haft 10 miljoner miljonärer i landet.

Synd bara att han använder sitt driv till kriminella handlingar och omoraliskt skit. Han hade ju kunnat komma långt i vilket yrke som helst.
Inte i något yrke som kräver normalgraden av social interaktion...

Inte i något yrke som kräver normalgraden av social interaktion...

Tänk dig att sätta honom som generaldirektör på Migrationsverket, skatteverket eller Försäkringskassan?
Jag vågar nog påstå att effektiviseringsprocessen hade saknat motstycke :D.

Han hade nog personligen satt sig i telefon och betat av kön om det så krävdes :D

Tänk dig att sätta honom som generaldirektör på Migrationsverket, skatteverket eller Försäkringskassan?
Jag vågar nog påstå att effektiviseringsprocessen hade saknat motstycke :D.

Han hade nog personligen satt sig i telefon och betat av kön om det så krävdes :D
Och sett till att alla utbetalningar från försäkringskassan hamnat på hans konto. Så dåligt vårt rättssystem är som inte har gjort så han blivit fälld utan bara får fortsätta förstöra människors liv

Och sett till att alla utbetalningar från försäkringskassan hamnat på hans konto. Så dåligt vårt rättssystem är som inte har gjort så han blivit fälld utan bara får fortsätta förstöra människors liv

Alltså jag är ju en utav ARS offer - han höll på att förstöra mitt liv så om någon har anledning att hata honom är det jag.

Jag lyssnar på en hel del rättegångspoddar och har på sistone snöat in på dessa fallen där familjer (läs klaner) lurar staten och välfärdssamhället på gigantiska summor pengar. Tänk att 5 syskon + mamman är heltidsanställda för att "vårda" en pappa som är 99% grönsak (typ) men sedan framkommer det att pappan åker vattenskidor i Nice istället. Alltså har dessa 5 syskonen dubbla löner kan man säga.

Dessa rättgångar (och ARS) har visat att den svenska lagstiftningen som vilat på devis gör din plikt kräv din rätt folkhemmet osv inte är anpassat till dagens kriminella slödder som ARS eller som dessa alla assistansbedrägerier. Man har utgått ifrån att alla liksom gör rätt för sig.

Dessa tider finns inte längre.

Men mycket ny lagstiftning börjar komma på plats som ska täppa till dessa luckor. Sen får vi se vad som händer när vi får regeringskifte nästa år det kanske blir att gå tillbaka till det kravlösa igen och saft&bulle.

Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp