Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om ARS enterprise AB

Ja jag kan ju inte neka en skuld jag vet finns....sen kan man absolut ha åsikter om hur 5000 kr kan bli 2,4 miljoner :( å det är där skatteverket har synpunkter...vilket jag kan förstå. Känns lite som att den andra väntar på att den andra ska ge upp...C Information kommer ju inte ge sig.
2.4 miljoner ????

Ja men han behöver bevisa fodran . Kan han inte det så har han inget att komma med . Skulle ALDRIG erkänna en skuld som jag inte har ! ALDRIG !

Ja men han behöver bevisa fodran . Kan han inte det så har han inget att komma med . Skulle ALDRIG erkänna en skuld som jag inte har ! ALDRIG !
Man kan tro att det funkar så... Han överklaga, det blir tingsrätten sen lämnar han inte in ngt så tillbaka till kronofogden blir det en tvist så får du förmodligen inte skuldsanering då den inte ingår och du har inte råd att betala bägge så skuldsaneringen måste avslås.
Ditt val är då att vinna mot honom i en tvist men inte få sanering vid det tillfället eller låta han ingå i saneringen

Jag slapp att ha med honom att göra så kan inte allt om detta så bra men om du läser tillbaka i tråden så märker du att ditt enda alternativ sen är typ att låta honom ingå

Var har du fått det från?

Det är flera här som aldrig aldrig skulle acceptera skulden dit heller. Dom har ändrat sig när det varit dags för skuldsanering själv dock.

Det är ju hyfsad affärside grabbfan har

Undra hur mkt pengar han får in varje månad

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp