Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om ARS enterprise AB

Jaha, då var det min tur, eller otur.
Allt har gått så smidigt, alla jag lånat av har godkänt och jag fick beslut om skuldsanering, jag har väntat i tre veckor + några dagar att det ska bli •laga kraft”
Och nu får jag från KFM att C Information Ab har överklagat min skuldsanering.
Jag som längtat så, nu är jag så ledsen och besviken på systemet som låter honom fortsätta.
Jag ska ringa min handläggare på måndag men ni får gärna komma med tips och idéer på vad jag ska/kan göra.

Men har du passerat 3 v och några dagar och beslutet vunnit laga kraft före överklagan så kan han ju titta sig i himlen efter det ! Det går ju inte att överklaga nu . Rätta mej nån om jag har fel . Dessutom har kfm sist ordet .
Får jag fråga .. jag har läst här på forumet om att personer råkar illa ut pga av den här skojaren . Har du lånat av honom då ?

Det är inlämnat sista dagen. I tid enl KFM så den skickas till tingsrätten. Men jag förstår vi inte det beslutet förrän idag.
Jag fick beslut om skuldsanering måndag den 16 juni. Måndag den 7 juli skickades överklagan in. Jag trodde det skulle bli laga kraft vunnet i slutet av den här veckan, istället fick jag besked om att han överklagat.

Senast ändrad:
Det är tydligen så han gör har jag läst här .. i sista stund. Men vad hade han överklagat då ? Hela skuldsaneringen eller ville han ha en större del av kakan . Du ska se att detta reder ut sig . Kfm känner ju väl till honom och tingsrätten också . Bra idé att ringa till din handläggare . Tycker synd om dej .. precis på målsnöret. Men du ! Det kommer lösa sig !!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp