Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om ARS enterprise AB

Grundlagar ändras inte så lätt...
Känns som om polisen borde låna ut sin överstrykningspenna till kronofogden...när grundlagar inte låtes sig ändras så lätt...:)

Undrar hur de lyckades drivla bort rätten till att demostrera, utan ändring i grundlagen, när de införde pandemilagen där högst 8 personer fick samlas....
Where there is a will, there is a way.......

Lista på vilka hon handlägger. Sedan är det bara att välja och vraka offer. Fin myndighet.

Alltså han har kontaktat en kvinna som jobbar som handläggare på Kronofogden?

Säg att han får ut dessa 50 personer, vad gör han med den informationen sen?

Alltså han har kontaktat en kvinna som jobbar som handläggare på Kronofogden?

Säg att han får ut dessa 50 personer, vad gör han med den informationen sen?
Dessa personer har ansökt om skuldsanering och troligtvis fått inledande. Jag skulle gissa att han försöker få in sina ockerlån i deras betalplan.

Dessa personer har ansökt om skuldsanering och troligtvis fått inledande. Jag skulle gissa att han försöker få in sina ockerlån i deras betalplan.

Men om han har haft samröre med någon utav dessa 50 personer sedan tidigare så borde han väl ha deras uppgifter redan?

Kan det inte vara någon anledning till att han plockar ut listorna?

Men om han har haft samröre med någon utav dessa 50 personer sedan tidigare så borde han väl ha deras uppgifter redan?

Han har kanske inte haft samröre med dessa utan skickar bara in ändå?

Jo, det har han. Men i det här fallet vill han nästla in sig hos de som inte har haft med honom att göra. Om du kommer ihåg det så hade han tidigare försökt få ut vilka som var kunder hos ett antal smsbolag, han skulle helt enkelt skicka ut "reklamblad" till dessa... Jag tror helt enkelt att det handlar om något liknande här: att hitta offer.

Han riskerar ju ingenting genom att hålla på såhär. Dom flesta bestrider inte skulden. Och skulle någon göra det är det bara att försöka med nästa.

Han har kanske inte haft samröre med dessa utan skickar bara in ändå?
Jepp. Som jag nämnde tidigare. Det finns inga risker. Bestrider någon är det bara att ignorera det hela och sikta in sig på nästa stackars jävel.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp