- Meddelanden
- 19
- Mottagna reaktioner
- 0
- Poäng
- 2
Det står på min faktura från när lånets togs ”långivare: ARS Enterprise AB, 556842-4112”Står mycket tydligt att det inte är någon privatperson på den ursprungliga fakturan.
Det står på min faktura från när lånets togs ”långivare: ARS Enterprise AB, 556842-4112”Står mycket tydligt att det inte är någon privatperson på den ursprungliga fakturan.
Fått den mailad men målnr är FT 8360-23Kan du länka till domen?
Har du fått den mailad av Adam?Fått den mailad men målnr är FT 8360-23
Ja. Han ville väl visa hur utgången kommer bli för alla oss som han nu är ute efter…Har du fått den mailad av Adam?
Hade han varit säker på sin sak hade han inte mejlat det där till dig.Ja. Han ville väl visa hur utgången kommer bli för alla oss som han nu är ute efter…
Skrämseltaktik!Ja. Han ville väl visa hur utgången kommer bli för alla oss som han nu är ute efter…
Han läser ju garanterat den här tråden och är desperat för att folk inte köper hans tramsHade han varit säker på sin sak hade han inte mejlat det där till dig.
Det står på min faktura från när lånets togs ”långivare: ARS Enterprise AB, 556842-4112”
Exakt så är det.Han läser ju garanterat den här tråden och är desperat för att folk inte köper hans trams