Och vad då mejla? Han kan väl inte bara ändra hur som helst i något som gett ett föreläggande och utslag. Det där sker genom datorsystem om man exempelvis betalar en del av en skuld eller annat så uppdateras det i systemet. Det är inget man sitter och mejlar om på någon vecka i normalfallet, kan jag inte tänka mig.
Jag har löneutmätning och betalar varje månad ca 8000:-. Har en sammanlagd skuld idag på 200 000:-.
Jag har en skuld till Snabb sms kredit (Ars Enterprises). Den tog jag 2013 och jag lånade 3000:-. Kom till en punkt där jag släppte alla lån till Kfm, även snabb sms kredit. I maj 2015 var skulden uppe i 20 000:-, 9 Juni 2015 hade den ökat till 25000:- och 26 juni 2015 så var summan uppe i 48 000:- enligt Kronofogden.
Jag har försökt ringa som en tok på telefonnumret som står på Kfm:s brev. Det är ett 070 nummer till Ars Enterprises. Men inte svarar han heller.
Jag skrev ett argt mejl och sa att jag kommer att gå vidare med detta.
Då behagade dom att svara att dom kommer att kontakta Kfm och be dom att justera räntan. Det här kan väl aldrig vara rätt? Kan jag anmäla dom på något sätt och till vem? För jag ger mig aldrig!
Har ni några tips hur jag ska gå tillväga.
Jag har sparat alla mejl från dom.
Så har ni skuld hos Kfm när det gäller Ars Enterprises , så kolla verkligen noga. Var på er vakt.