- Meddelanden
- 63
- Mottagna reaktioner
- 6
- Poäng
- 32
blir riktigt trött på detta nu, här kommer ett papper iallafall, resten kommer imorgon! http://www.ladda-upp.se/image.php?id=151230&size=full
Va sägs om att skicka dessa uppgifter till kvällstidningarna så de kan få undersöka och publicera skitenTar allt från första början en gång för alla, tog lån på 1000kr hos både Korttidskredit och snabbsmskredit, var för sig. I juni förra året.. 3 eller 400kr tar dom i ränta när man ska betala tillbaka. På nåt sätt har dom slagit ihop mina lån till ett enda eftersom det är ett "syskon bolag". Så tog från juni tills december innan jag fick brev från kronofogden på 3000kr. Det kan jag köpa! Men när jag fick det brevet vart jag rakt utav förbannad när jag suttit o betat av alla räkningar jag haft hemma. Sen kommer dom senare.. Utan att ens vetat om denna räkning, ni förstår kanske själva, när man sitter i all sms-lån sörja, tillslut tappar man räkningen på dom, när man gett upp allting. Då tänkte jag Nää det här tänker fan i mej inte jag betala! Å tänkte låta kronofogden sköta det åt mig dum som jag var. För dom drar ju 1200kr av mig varje månad till trustbuddy, då tänkte jag att då fördelar dom väl pengarna. Sen lät jag allting vara, å nu för exakt en vecka sen kom denna enorma chock. Snälla säg mig någon hur jag går till vägas, nästan så mun panikångest kommer tillbaka igen som jag haft i över 10 år. Kraftig sån hade jag, vill inte bli tillbaka dit igen!
saken var den att jag hade så himla många olika sms-lån på samma gång, så man tillslut tappar fattningen å vet varken ut o in. Bara la alla i en stor hög. Som jag sen kunde sitta å betala var å en för sig, helt sjukt härlig känsla! Tänk om ändå den också hade kunnat ligga med i den högen, då hade den vart klar för längesen!så jag tycker det är sjukt dåligt.. Hur som så stämde inte de sista du sa, hade trustbuddy på 9, och en annan på 17000, alltså totalt 26 000kr. Men har ringt kronofogden nu, å han stog faktigst för sina ord, han sänkte från 17 till 6000kr, det är jag väldigt nöjd med
trots allt ett år sen exakt jag tog lånen. Så nu har jag en total summa på 15 000kr att betala till kronofogden