- Meddelanden
- 122
- Mottagna reaktioner
- 82
- Poäng
- 217
Det är tufft.. klart du inte ska sabba nåt.. men fråga och rådgöra kan du göra.,Jag förstår vad du menar. Jag vill gärna gå till botten med det här.
samtidigt om detta ska leda till att min ansökan om skuldsanering avslås så kommer det att kosta mig väldigt dyrt. Jag ansökte om skuldsanering en gång 2019 och det avslogs på grund av färska skulder, andra gången ansökte jag i slutet av 2021 och nu äntligen har jag blivit beviljad skuldsanering och att genomgå den processen en tredje gång kommer ta kål på mig, idag har jag betalat i halv år då den inledande perioden tillgodoräknas och har bara 4 och halv år kvar sen är jag skuldfri, oavsett om idiotens fordran är med eller inte.
Hoppas du förstår vad jag menar …
Sen precis som lasseman säger så kan man inte räkna allt för mycket med tingsrättens dom om Adam, den har ingen tyngd och kan inte användas som vägledning. Jag är ganska säkert på att han kommer överklaga domen till högre instans
Och ja är inte så säker på att han kommer att överklaga., att han vill gå igenom allt igen och riskera förlora igen. Det kan bli dyrt och det var tufft för han., men Varför måla …. på väggen innan han är där.
du ska se att de fixar sig. Men klart du måste få veta vad det är för fodran i sin helhet. Det löser sig! Kronofogden är inte dumma.. deras egna jurister har ju anmält honom för 14 fall än så länge och de godkänner nog ingen mer skit från honom.., men domen i tingsrätten ska man nog inte räkna bort så lätt med den starka bevisning som finns.