Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om ARS enterprise AB

Denna är lite intressant om en bedragare som utnyttjar skuldsatta personer på miljonbelopp.

Fick brev av Kfm idag om att C information AB har den tredje juni överklagat beslutet om skuldsanering som jag hade blivit beviljad för tre veckor sedan och ärendet har nu skickats till tingsrätten. Skälet till överklagan är att C information AB anser sig ha en fordran på mig som inte är med betalningsplanen. Kronofogden visste inte mer om vad skulden handlade om och storleken på den. Tydligen samma kille som tråden handlar om som ligger bakom det och till och med handläggaren varnade mig för C information AB och bad mig att berätta till tingsrätten om att jag inte kände till det här bolaget eller skulden.
Blir nu så orolig, har ni några tips och tricks om hur jag ska agera ?

Fick brev av Kfm idag om att C information AB har den tredje juni överklagat beslutet om skuldsanering som jag hade blivit beviljad för tre veckor sedan och ärendet har nu skickats till tingsrätten. Skälet till överklagan är att C information AB anser sig ha en fordran på mig som inte är med betalningsplanen. Kronofogden visste inte mer om vad skulden handlade om och storleken på den. Tydligen samma kille som tråden handlar om som ligger bakom det och till och med handläggaren varnade mig för C information AB och bad mig att berätta till tingsrätten om att jag inte kände till det här bolaget eller skulden.

Det är standardförfarande om någon anmäler en fordran sent, att dom får överklaga in det.

Hur mycket är s.k skulden på från bedragaren?

Hänvisa till denna dom han precis fått på sig åt tingsrätten, han seriöst på riktigt fortsätter begå brott efter domen?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp