- Meddelanden
- 147
- Mottagna reaktioner
- 17
- Poäng
- 72
Betalvägg :/![]()
Svårt skuldsatta lurades av helsingborgare – beskrevs som ”zombies”
Misstänkte bedragarens offer: Jag hamnade hos Kronofogden.www.sydsvenskan.se
Betalvägg :/![]()
Svårt skuldsatta lurades av helsingborgare – beskrevs som ”zombies”
Misstänkte bedragarens offer: Jag hamnade hos Kronofogden.www.sydsvenskan.se
Hur kan man förneka sjukersättning om det finns svart på vitt att försäkringskassan betalt ut? Det går ju liksom inte säga att pengarna inte kom in pga spårbarheten…rättegången är klar mot A.S i Helsingborg
Mål B 7424-21 och dom meddelas om 14 dagar.
Hovrätten släppte A.S för att han ansågs inte benägen att fly. Mål Ö 1909-22
Jag har begärt ut allt detta för att använda i kommande tingsrätt i september.
Jag har oxå pratat med kammaråklagare Anders Svensson och berättat om mitt fall och vad A.S försöker med när kronofogden stoppat och anmält alla dessa fall som är med i detta åtal. 14 st
Bidragsfusk 850.000.. mamman har förnekat att hon fått sjukersättning av A.s i förhör. Åklagaren yrkar på 5 års näringsförbud oxå.
kan du ta printscreen på artikeln?Men hur irriterande är det inte att en brottsling kan överklaga häktning och fortsatt vara på fri fot . Kan a.s även välja om han ska sitta häktad??
Rättsväsendet hjälper ju svinet att hålla på som han gör… suck
![]()
kan du ta printscreen på artikeln?
En låst artikel tyvärr men bara ringa hovrätten så får man reda på varför.![]()
Hur kan man förneka sjukersättning om det finns svart på vitt att försäkringskassan betalt ut? Det går ju liksom inte säga att pengarna inte kom in pga spårbarheten…L
Mamma Röhnberg verkar inte ens veta om att hon vart sjukskriven., än mindre att hon fått ersättning 250 tusen för att ha vart sjuk.,Hur kan man förneka sjukersättning om det finns svart på vitt att försäkringskassan betalt ut? Det går ju liksom inte säga att pengarna inte kom in pga spårbarheten…
Många vågar inte bestrida pga rättegångskostnader. Men förenklat tvistemål innebär väl inte mer än ett ”grundbelopp” om några tusenlappar även om man förlorar? Nån som är insatt?rättegången är klar mot A.S i Helsingborg
Mål B 7424-21 och dom meddelas om 14 dagar.
Hovrätten släppte A.S för att han ansågs inte benägen att fly. Mål Ö 1909-22
Jag har begärt ut allt detta för att använda i kommande tingsrätt i september.
Jag har oxå pratat med kammaråklagare Anders Svensson och berättat om mitt fall och vad A.S försöker med när kronofogden stoppat och anmält alla dessa fall som är med i detta åtal. 14 st
Bidragsfusk 850.000.. mamman har förnekat att hon fått sjukersättning av A.s i förhör. Åklagaren yrkar på 5 års näringsförbud oxå.