Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om ARS enterprise AB

Är det någon här som vet hur det gick igår (9 maj?)

Jag skulle också gärna vilja veta. Kanske att Expressens eller Faktums journalister har koll:
johanna.karlsson@expressen.se [johanna.karlsson@expressen.se]

johan@faktum.se

Jag är inte inblandad i några av de målen. Däremot har jag blivit stämd förra året av Adam, men han drog tillbaka ansökan strax innan muntligt förhör skulle hållas.
Precis detsamma gjorde han mot min syster. En timme före drog han tillbaka det. Misstänker att han gjorde det för att hålla skulden aktiv. Nu har jag polisanmält honom. Håller mig gärna uppdaterad.

Han drog tillbaka sitt mål med mej också innan den muntliga förhandlingen. Jag hade skrivit hur många inlagor som helst och den sista som jag skickade in innehöll materialet inför det kommande åtalet mot honom i Helsingborgs Tingsrätt. Samt att jag kartlagt alla domslut med samma tillvägagångssätt (drygt 60 stycken tror jag det var) i en Excelmall med utgång för att bevisa tesen att han försöker få till tredskodomar genom att cyniskt nyttja utsatta människor som kanske inte hade koll. Jag skrev också att jag ville "förhöra" Adam vid samma muntliga förhandling och då eventuellt ha mitt ombud med mej och ja, jag har haft en advokat som jag känner med mej i hela processen, så det var inte tomma hot från min sida. Sedan var det en annan medlem här som var i samma sits, men var längre in i processen, som hjälpte mej mycket.
Oj, kan hända att vi behöver höra mer med dig lite längre fram, är det ok?. 60 kartlagda domslut!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp