Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om ARS enterprise AB

Samma här! Hur gjorde du? Jag vet inte ens vad jag är stämd för.. han skriver exempel på liknade tjänster men inte vad jag har använt. Men påstår att jag från 2015 använt hans plattform p2p 33 gånger för 9999 kr plus ränta 36 procent, inte en enda faktura hem helt plötsligt får man en stämningsansökan men det står inte vilka tjänster man utnyttjat.. bara ”liknade tjänster som trustbuddy o lendyfi.. hur har du gjort?
Kronofogden har slutat med att driva in skulder åt honom. Därför använder han nu tingsrätt för indrivning av pengar istället

Kronofogden har slutat med att driva in skulder åt honom. Därför använder han nu tingsrätt för indrivning av pengar istället
Nja. Man hanterar alla betalningsföreläggande sol bestridda

God morgon!
Ska ** till tingsrätten åtalad för grovt bedrägeri och ocker? När? Jag kollade med mitt försäkringsbolag om det fanns rättskydd i den och det hade vi. Och jag ska få hjälp av en advokat med detta. Vi ska träffas nästa vecka och fylla i alla papper och gå igenom allt. Känns bra. Men att han får hålla på att orsaka så mycket skada och elände för människor.. ;( jag mejlade han när jag fick stämningsansökan och ville veta vad detta gällde men han svarade inte.,

God morgon!
Ska ** till tingsrätten åtalad för grovt bedrägeri och ocker? När? Jag kollade med mitt försäkringsbolag om det fanns rättskydd i den och det hade vi. Och jag ska få hjälp av en advokat med detta. Vi ska träffas nästa vecka och fylla i alla papper och gå igenom allt. Känns bra. Men att han får hålla på att orsaka så mycket skada och elände för människor.. ;( jag mejlade han när jag fick stämningsansökan och ville veta vad detta gällde men han svarade inte.,

Eftersom det verkar varit förhandlingar så lär det blivit åtalat innan...

Aha, vad händer efter det? Väntar han bara på dom då?

Vet inte om det är klart. Det var någon här som verkade vara i partställning.
Efter förhandling överlägger rätten sen meddelas dom, brukar ta ett par veckor. Är det omfattande mål kan det ta längre tid

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp