Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om ARS enterprise AB

Dock förtjänar man nog att smutskastas en aning om man beter sig på det sättet, och systematiskt utnyttjar de "svagare i samhället" till sin egen vinning genom ett direkt vidrigt tillvägagångsätt.
Svarta ringar under ögonen på den bild som postades, kanske att det är början på slutet av den empatilöse psykopatens herravälde inom bedrägeriverksamhetens AB.

Tycker det är förvånansvärt hur en del här kan ta personen i fråga "i försvar". Dömd eller inte.
Försvar? Inte vad jag kunde läsa mig till. Däremot anser jag det är viktigt att upprätthålla någon slag etik och moral oavsett vem man är.
Anser det var bra att HÄR inte publicera varken privatpersonens namn eller bild.
Om man anser att man kan klara sig lätt utan moral och etik får man göra det. Men någon form av etik och moral hör hemma på ett allmänt forum där man förespråkar acceptans och stöd gentemot ens medlemmar.
Tycker att det är förskräckligt vad folk har råkat ut för genom alla ”hen” bolag och hoppas anklagelserna leder till rejält straff gärna med fängelsestraff.

Försvar? Inte vad jag kunde läsa mig till. Däremot anser jag det är viktigt att upprätthålla någon slag etik och moral oavsett vem man är.
Anser det var bra att HÄR inte publicera varken privatpersonens namn eller bild.
Om man anser att man kan klara sig lätt utan moral och etik får man göra det. Men någon form av etik och moral hör hemma på ett allmänt forum där man förespråkar acceptans och stöd gentemot ens medlemmar.
Tycker att det är förskräckligt vad folk har råkat ut för genom alla ”hen” bolag och hoppas anklagelserna leder till rejält straff gärna med fängelsestraff.
Säg det till A.S, det vill säga det om etik och moral.

Tycker du att den verksamhet som han bedrivit innehåller någon slags etik och moral? o_O

Edit;

Men, självklart förstår jag din poäng.
Dock är det väl relativt välkänt vad personen bakom dessa bolag heter, eller i vart fall vem som företräder bolagen i all offentlighet. Det är inte precis en hemlighet.
Bild är väl ett känsligare ämne, även om det lär komma fram fler bilder under den process han förnärvarande är involverad i.

Senast ändrad:
Hej , har nu fått hem ett brev från tingsrätten penningfordran av denna person, någon vänlig människa som kan hjälpa mig? skicka gärna ett pm
Samma här! Hur gjorde du? Jag vet inte ens vad jag är stämd för.. han skriver exempel på liknade tjänster men inte vad jag har använt. Men påstår att jag från 2015 använt hans plattform p2p 33 gånger för 9999 kr plus ränta 36 procent, inte en enda faktura hem helt plötsligt får man en stämningsansökan men det står inte vilka tjänster man utnyttjat.. bara ”liknade tjänster som trustbuddy o lendyfi.. hur har du gjort?

Senast ändrad:
Jag kan bara hålla med!! Hur kan tingsrätten ens gå med på att hjälpa en sån?? Det står ju inte ens vilka tjänster jag utnyttjat! Han redovisar inget i sin ansökan. Jag googlade företaget som gett bort fordringar till collector portfolio ltf, Aeas?? De sysslar med helt andra saker än krediter och lån. Jag fattar inget
Du får bemöta ansökan väl ?
Står det inte något om det i brevet från tingsrätten ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp