- Meddelanden
- 2 374
- Mottagna reaktioner
- 1 963
- Poäng
- 1 247
Försvar? Inte vad jag kunde läsa mig till. Däremot anser jag det är viktigt att upprätthålla någon slag etik och moral oavsett vem man är.Dock förtjänar man nog att smutskastas en aning om man beter sig på det sättet, och systematiskt utnyttjar de "svagare i samhället" till sin egen vinning genom ett direkt vidrigt tillvägagångsätt.
Svarta ringar under ögonen på den bild som postades, kanske att det är början på slutet av den empatilöse psykopatens herravälde inom bedrägeriverksamhetens AB.
Tycker det är förvånansvärt hur en del här kan ta personen i fråga "i försvar". Dömd eller inte.
Anser det var bra att HÄR inte publicera varken privatpersonens namn eller bild.
Om man anser att man kan klara sig lätt utan moral och etik får man göra det. Men någon form av etik och moral hör hemma på ett allmänt forum där man förespråkar acceptans och stöd gentemot ens medlemmar.
Tycker att det är förskräckligt vad folk har råkat ut för genom alla ”hen” bolag och hoppas anklagelserna leder till rejält straff gärna med fängelsestraff.