Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om ARS enterprise AB

Det finns säkert en tråd vilka oseriösa låne företag i så fall ber jag om ursäkt och admin kan skrota tråden.

Om det inte finns så lista gärna vilka dom är och varför så man kan passa sig för dom.

Vad hette ex detta lur företaget

Utanför lägenheten på trettonde våningen knackar desperata människor på dörren utan att få svar.
Här bor en ung man vars affärsidé är att tjäna pengar på bankernas mardrömskunder.
Med skyhöga räntor har han gett dem miljonskulder, och gjort sig själv till miljonär.
I åtta krypterade datorer har han samlat information om landets alla skuldsatta.
Bland byråkrater runtom i Sverige är han ökänd.
– Han är ett mastermind. Jag är rädd för honom, säger en jurist på Kronofogden.
Nu åtalas 28-åringen för grovt bedrägeri i Helsingborgs tingsrätt.
Men historien börjar i en fattig industrikommun där Findus just delat ut rabattkoder.

Vi kan inte publicera personuppgifter här, nej. Kräver ett visst tillstånd som tex tidningar innehar.

En fundering. I tingsrättens dom angav han swe Nordic ltd och till kf angav han aae i ltd. Kan det vara nån fördel för mig att det är två olika?
Hade ett nummer som ringde mig igår från Dublin, men vågade inte svara.. rätt eller fel, man blir ju paranoid av denna människa. Har läst hela tråden nu och har han 10 år preskription? När jag var på möte på kf i torsdags så sa dem 3 år??

En fundering. I tingsrättens dom angav han swe Nordic ltd och till kf angav han aae i ltd. Kan det vara nån fördel för mig att det är två olika?
Hade ett nummer som ringde mig igår från Dublin, men vågade inte svara.. rätt eller fel, man blir ju paranoid av denna människa. Har läst hela tråden nu och har han 10 år preskription? När jag var på möte på kf i torsdags så sa dem 3 år??
Det som ligger hos kfm, har den fått utslag?

Nej inte under utslag utan som skuld att betala, gått via dom. Är det fördel eller nackdel att det inte är utslag?
Om det är en skuld att betala har den fått utslag. Du har alltså skrivit på ett betalningsföreläggande som rör den skulden. Har man gjort det, har man accepterat skulden. Då blir det krångligare.

Om det är en skuld att betala har den fått utslag. Du har alltså skrivit på ett betalningsföreläggande som rör den skulden. Har man gjort det, har man accepterat skulden. Då blir det krångligare.
Jag förstår nog inte riktigt men jag har inte skrivit på nått från kf. Bara domen från tingsrätten. Räknas det som betalningsföreläggande? Om jag loggar in på kf så ligger inte denna under utslag nämligen så får inte ihop det riktigt. Men invändning och preskription är skickat till jurist på kf nu iallafall.

Har du en skuld till ARS?
Jag tror att om du t.ex har tagit ett lån och det ligger och tickar bara men du får varken brev eller påminnelse. Det är då det är tre år och sen försvinner skulden. Är det någon som har koll?

Men har han skickat till KFM och det ligger där då vet jag inte hur det fungerar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp