Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om ARS enterprise AB

En dum fråga. Hur begär man resning? Gör man det direkt till hovrätten ang Ars? Ska jag då begära alla kopior från kfm för att bifoga med?
För jag har inte sparat alla papper sedan skulden uppstod.
Har haft skuld till Ars sedan 2012 och fortfarande på 17000 kr.
Man går direkt till hovrätten. Nog bra om du begär ut kopior sv papprena från Göta hövrätt. O skickar med. Så du har samma underlag. E de nån som vet nån bra juris annars som folk kan ta hjälp av?

Man går direkt till hovrätten. Nog bra om du begär ut kopior sv papprena från Göta hövrätt. O skickar med. Så du har samma underlag. E de nån som vet nån bra juris annars som folk kan ta hjälp av?
Tack snälla för svar. Tyvärr så har jag ingen jurist som kan hjälpa men får försöka själv. :)

Tack snälla för svar. Tyvärr så har jag ingen jurist som kan hjälpa men får försöka själv. :)
Nån annan som anlitat en bra jurist som hjälper med resing? Hörde på radio om en Sebastian sotis i Stockholm som hjälpt nån. O en på kronis som jobba med detta ska ha blitt advokat o hjälpa folk nu, en Martin lind. Nån som vet om dom e bra?

Hej
Har du begärt resning?
Om , hur gjorde du?
Har inte gjort det än. Men hittade på hovrättens sida en blankett man fyller i när man begär resning.
Försöker nu få tag på kopior på alla papper från Ars.
Lär ju inte få det av dom men ska ringa kfm på måndag och be om kopior på det som jag har på Ars.

Ja hörde från juristkompisar om att nån till fått rätt mot ARs O Adam nu. Ska se om kan läggga opp beslutet

Vad gällde målet då?

Resning. O han som hade skulden fick rätt mot ARS. Tänkte bra o veta för folkj ju då andra besluten vart andra företag.

Resning. O han som hade skulden fick rätt mot ARS. Tänkte bra o veta för folkj ju då andra besluten vart andra företag.

Resning av utslaget alltså, då har någon lyckats angrip rätt fråga också, tog bara ett par år :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp