Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om ARS enterprise AB

Spännande (och ännu mer skrämmande, vilken lirare☹️) dokumentär. Tack för tipset! Men tror det var en skådis man hörde va? De sa något om det i slutet. Inte så viktigt i och för sig
Aha, trodde det var han...tänker mig att han kan låta så där. Översittaraktig och utan samvete.

är de nån som hört nåt från adam på länge?? skrivit hundra mejl.. men inget svar..nån som hört hur de går i alla rättegångar?+

är de nån som fått kontroll uppgifter från ars tidigare?? tänkte som man kan skicka in till skatteverket?

är de nån som fått kontroll uppgifter från ars tidigare?? tänkte som man kan skicka in till skatteverket?
Jag kollade bakåt 3 år på mina deklarationer han har inte lämnat någon ränteuppgift alls dessa år..
(Mitt fel att jag inte kollat)eller?
Mejlade kfm m dom skrev att jag får kontakta ARS..själv
Och hur lätt är det då han inte svarar i mobil eller mejl!!
Så i år la jag på ränta själv i deklaration
Just för ARS.Får se om han svarar skatteverket
Om dom kollar upp

Senast ändrad:
Jag kollade bakåt 3 år på mina deklarationer han har inte lämnat någon ränteuppgift alls dessa år..
(Mitt fel att jag inte kollat)eller?
Mejlade kfm m dom skrev att jag får kontakta ARS..själv
Och hur lätt är det då han inte svarar i mobil eller mejl!!
Så i år la jag på extra ränta i deklaration
Just för ARS.Får se om han svarar skatteverket
Om dom kollar upp

okej, men jag ska få en specad från kf som jag tänker skicka in de va 93710 kr i räntekostander.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp