Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om ARS enterprise AB

Skriv gärna här imorgon när du fått besked från KF

Det är lite anmärkningsvärt att du lånade 2014 men att hans krav först kom 2016.

Om jag minns rätt så gick det på 5-6 månader från Lån till utslag. (givetvis kan detta.säkerligen variera när det gäller Adam)

Han väntar in rätt läge. Det är först när personerna börjar släppa en massa skulder till KFM som han slår till. Tanken med det är att många inte kontrollerar det som står i betalningsföreläggandena, utan bara skriver på.

Han väntar in rätt läge. Det är först när personerna börjar släppa en massa skulder till KFM som han slår till. Tanken med det är att många inte kontrollerar det som står i betalningsföreläggandena, utan bara skriver på.

Du har såklart rätt för det är precis då man lägger över hela sitt förtroende på myndigheten och bara antar att det som kommer är korrekt

Bunny- står det i brevet i stor skulden är på?

Du har såklart rätt för det är precis då man lägger över hela sitt förtroende på myndigheten och bara antar att det som kommer är korrekt

Bunny- står det i brevet i stor skulden är på?

Nej, högst upp på pappret står det "ERINRAN".

Och under de står det "Ni erinras härmed om ARS Enterprise AB:s fordringsanspråk mot er enligt Kronofogdemyndighetens utslagsnr xx-xxxxxxx."

Och under de står kontakt mejl, inget annat.

Nej, högst upp på pappret står det "ERINRAN".

Och under de står det "Ni erinras härmed om ARS Enterprise AB:s fordringsanspråk mot er enligt Kronofogdemyndighetens utslagsnr xx-xxxxxxx."

Och under de står kontakt mejl, inget annat.

Okej.. Han vill väl inte skriva beloppet för då skulle folk reagera.

Kika imorn, jag håller tummarna att skulden är betald.

Worst case så är skulden idag på ca 21000.
I den anmärkningen till Ars står det att den är på 1000kr? (kapitalskuld)

Jag ringde KF idag angående skulden och dem tror att jag har nu en skuld på cirka 80.000kr?!?!?!?!!?!? På ett lån på 1000kr???

Räntan ska tydligen ha tickat 35% på dem här 4000kr sen 2014 varje månad.

Handläggaren som jag hade i telefon visste vilka ars enterprise var och hon kopplade mig vidare till en annan handläggare som har hand om just ARS.

Skulden ska tydligen inte ha blivit betald via min löneutmätning. Just de utslagsnr jag har fått ska vara avslutat men hon sa även att om ARS vill ha tillbaks pengarna så kan dem använda sig utav de utslagsnr så har jag 2 veckor på mig att betala. Hon sa även att jag kan välja att inte betala och invända mig mot skulden att den är "felaktig".

Jag äcklas just nu

Jag ringde KF idag angående skulden och dem tror att jag har nu en skuld på cirka 80.000kr?!?!?!?!!?!? På ett lån på 1000kr???

Räntan ska tydligen ha tickat 35% på dem här 4000kr sen 2014 varje månad.

Handläggaren som jag hade i telefon visste vilka ars enterprise var och hon kopplade mig vidare till en annan handläggare som har hand om just ARS.

Skulden ska tydligen inte ha blivit betald via min löneutmätning. Just de utslagsnr jag har fått ska vara avslutat men hon sa även att om ARS vill ha tillbaks pengarna så kan dem använda sig utav de utslagsnr så har jag 2 veckor på mig att betala. Hon sa även att jag kan välja att inte betala och invända mig mot skulden att den är "felaktig".

Jag äcklas just nu
Fy faan det är för jvligt
Själv har jag ett lån på 3000kr som idag är ca 78 000 kr
Togs 2013

Herregud. Men va fan myndigheterna,media,polisen alla är ju involverade och fattat att han har bedragit folk, varför stryker man inte alla hans ärenden?!

De ska tydligen ha kommit en lagändring för något halvår sedan som inte tillåter med just det han håller på med. Men eftersom det här var sedan 2014 så kan dem inte göra så mycket sa dem.

Hon sa att man kan ta de till hovrätten och att vissa har gjort det med just dem här ARS.

Jag kommer invända mig mot den här skulden och ta det så långt som det går, det här är fan inte okej någonstans.

Men det jag inte fattar är att hon sa att räntan på dem här 4000 har tickat sedan 2014 samma dag som jag tog lånet. Jag har kvar min faktura från korttidskredit i mail, där jag tog ett lån på 1000.....

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp