Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om ARS enterprise AB

jag tog ett lån 2013 blev utslag 2016 och nu skicka han en påminnelse om att jag har en skuld hos han.. men pratade igår med kf och dom sa att jag inte skulle betala då dom har slutat verkställa hans ansökningar .. och att han troligtvis blir dömd.. så jag ska avvakta och se och kommer även begära skadestånd för det andra lån som jag betalade förra året där räntan vara 480% och uppgick till 123000. på ett lån som var 3000

jag tog ett lån 2013 blev utslag 2016 och nu skicka han en påminnelse om att jag har en skuld hos han.. men pratade igår med kf och dom sa att jag inte skulle betala då dom har slutat verkställa hans ansökningar .. och att han troligtvis blir dömd.. så jag ska avvakta och se och kommer även begära skadestånd för det andra lån som jag betalade förra året där räntan vara 480% och uppgick till 123000. på ett lån som var 3000
Lustigt idag ringde kfm mej då jag mejlat om hinder mot verkställighet (ARS..)
Vi pratade om denna PAJAS
Hon tyckte jag hade saftiga räntor på detta 3000kr lån jag tog 2013 idag är skulden ca 77 000kr och den bara ökar..
Tror hon visste mer än vad hon sa
Själv hade jag läst om hans olika bolag
Tidigare idag det finns ju hur mycket som helst om hans lurendrejeri

Lustigt idag ringde kfm mej då jag mejlat om hinder mot verkställighet (ARS..)
Vi pratade om denna PAJAS
Hon tyckte jag hade saftiga räntor på detta 3000kr lån jag tog 2013 idag är skulden ca 77 000kr och den bara ökar..
Tror hon visste mer än vad hon sa
Själv hade jag läst om hans olika bolag
Tidigare idag det finns ju hur mycket som helst om hans lurendrejeri

Hur gick det med din begäran om att det fanns hinder för verkställighet då?

Jag tror dock han fortsatt får pengar, men vet inte alls status på KF:s polisanmälan mot de 14 kopplade Ars bolagen

Hur gick det med din begäran om att det fanns hinder för verkställighet då?

Jag tror dock han fortsatt får pengar, men vet inte alls status på KF:s polisanmälan mot de 14 kopplade Ars bolagen
Samma igen
Dom kunde inget göra på kfm
Hur går det för dej IceMike81

Jag jobbar på min resning, snart får jag veta hur hovrätten ser på detta. Jag hoppas för min och andras skull att hovrätten tar ett förnuftigt beslut.
Jag jobbar på min resning, snart får jag veta hur hovrätten ser på detta. Jag hoppas för min och andras skull att hovrätten tar ett förnuftigt beslut.
Jag mejlade hovrätten idag
ang resning
Du kan väl skriva här när du får svar

Ang resning till hovrätten
Är det bara ockerränta jag kan begära resning för?
Utslaget visat ju helt fel skuldbelopp oxå!

Ang resning till hovrätten
Är det bara ockerränta jag kan begära resning för?
Utslaget visat ju helt fel skuldbelopp oxå!

Det kan bli knepigare. Du såg ju skuldbeloppet på föreläggandet och kunde bestritt då.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp