- Meddelanden
- 9
- Mottagna reaktioner
- 1
- Poäng
- 7
Så du menar att hans pg/bg inte fungerar så att man inte har kunnat betala sin skuld till honom? Det har ingen sagt, så det är väl antagligen inte så, utan här har vi nog en massa människor som har valt att inte betala sin skuld, eller blundat för den, bara för att han inte har skickat några påminnelser eller begärt verkställighet.
Jag säger inte att han inte är en stor gris som tjänar pengar på andras olycka, men hur man än vrider och vänder på sig så är väl grundproblemet att folk inte har betalat sina skulder till honom, utan de låter åren gå, och räntan tickar på.
de handöar om att de avtal jag ingick var 3750 kr 1 månad.. men kapital beloppet var på 7500 när de inkom till kf. samt att räntan var 25% månadsvis, han har angett till kf att räntan är 40% månadsvis. så de han gör är att begära utslag . sen inte begärna verkställighet och hålla sig göd i 3 år, jag betalade av allt jag hade hos kf, och trodde att allt var betalt då han hade begärt utslagt . men sen efter exakt 3 år på dagen så skcika han verkställighet till kf , och han besvarra ej mejl eller telefon företaget har 4 adresser. samt att de är han som ligger bakom de 14 bolag som utreds av polis och kf med blufffakturor enligt journalisten som skrev artikel om detta.