Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om ARS enterprise AB

Jag har läst extremt många domar. Åklagaren gjorde bort sig i hans rättegång, en vassare åklagare hade fått honom fälld.

Men sen ni som bestrider - gör det på rätt premisser.

99% av er/oss har de facto fått lånet utbetalt så det kan ni inte yrka - dessutom presenterar han bevis för det.

Jag har läst extremt många domar. Åklagaren gjorde bort sig i hans rättegång, en vassare åklagare hade fått honom fälld.

99% av er/oss har de facto fått lånet utbetalt så det kan ni inte yrka - dessutom presenterar han bevis för det.
Hur ska man bestrida tänker du?

Kan man kontakta dig på annat sätt?

Otroligt många har endast ansökt om lån, men aldrig fått något utbetalt. Tillvägagångssättet han använder för att kräva in påhittade skulder är via skuldsaneringar. Där kan han göra det riskfritt.

Och många har gjort felet att skriva på delgivningskvitton som knyter dom till en betydligt större summa än dom fått utbetalda. Hur lyckades han med det? Han lät Kronofogden endast redovisa kapitalbeloppet. Denna var alltid högre än den utbetalda summan, vilket fick i stort sett varenda jävel att tro att räntan var inkluderad där. Men det var den inte och kan man egentligen beskylla någon för att inte ha läst igenom 20-30 delgivningskvitton noga, innan dom skriver på varenda en. Man får inte heller glömma att det här var innan många fick upp ögonen för vilken bananrepublik Sverige är när det kommer till att stoppa bedragare.

Jag tror att han skickar ut dessa krav nu till personerna som aldrig ansökte om skuldsanering och som aldrig skrev på något delgivningskvitto.

Om man aldrig haft skuldsanering eller har andra lån kan han då kräva något 10 år senare?

Om man aldrig haft skuldsanering eller har andra lån kan han då kräva något 10 år senare?
Det är möjligt om man fått ett lån utbetalt. Man kan hålla hålla koll på preskriptionstiden genom att kontrollera när fått en påminnelse om skulden senast.

Jättekonstigt att man medvetet får vänta med att kräva betalning på upp till 10 år och sedan kräva enorma räntor.

Men är det inte sjukt konstigt att höra av sig efter 10 år och kräva återbetalning när man inte fått en enda faktura under alla år. Kan han göra en stämningsansökan direkt eller måste det gå via kronofogden? Tänker kronofogden kan väl vara hjälpsam vid sådana situationer och avslå hans ansökan?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp