Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om ARS enterprise AB

Du verkar vara på hans sida, så vi avbryter skrivandet här
Du ska inte pröva göra så mycket slutsatser av saker jag inte skrivit. Du kom med så osammanhängande inlägg att jag ville försöka bena ut vad du ville ha sagt.

Nu har den för jövla Adam ansökt om att jag ska betala till KFM
Den skulden hade jag 2017 plus slutbetalade till kfm där den ingick. Men nytt bolag som han ansöker via,C information AB?!?!
Skrivit till kfm och bestridit den, hoppas verkligen de tar bort!!

Senast ändrad:
Nu har den för jövla Adam ansökt om att jag ska betala till KFM
Den skulden hade jag 2017 plus slutbetalade till kfm där den ingick. Men nytt bolag som han ansöker via,C information AB?!?!
Skrivit till kfm och bestridit den, hoppas verkligen de tar bort!!
Never ending story med denna människa.

Sjuka är ju att jag betalade alltså 50000ca via kfm till honom, på en skuld som från start var på 5000
Nu vill han ha 188 000!
Kan inte kfm se att han bara nytt bolag och försöker driva in samma skuld han redan fått betalt via dem??

Sjuka är ju att jag betalade alltså 50000ca via kfm till honom, på en skuld som från start var på 5000
Nu vill han ha 188 000!
Kan inte kfm se att han bara nytt bolag och försöker driva in samma skuld han redan fått betalt via dem??
Jisses, 188 000!!!
Du har inte ens ett lån hos honom ?
Vill inte skriva vad jag vill göra med den människan.....

Jisses, 188 000!!!
Du har inte ens ett lån hos honom ?
Vill inte skriva vad jag vill göra med den människan.....
Nää, hade det 2016 typ, gick till kfm då och blev betald 2017 när jag slutbetalade kfm
Så fattar inte varför skulden helt plötsligt ska finnas igen 6 år senare med ränta !?! Plus att han sökt via nytt bolag

Han chansar. Har du betalat en gång kanske du betalar en gång till...

Bestrid.

Jag trodde Kronofogden skulle sluta arbeta som indrivare åt sopan...

Säger inte reglerna att en gäldenär måste underättas när "skulder" byter ägare? Med tanke på att han aldrig skickar ut någonting själv borde tillvägagångssättet förklaras ogiltig. Dom påhittade skulderna borde därför inte kunna drivas in.

Senast ändrad:
Han chansar. Har du betalat en gång kanske du betalar en gång till...

Bestrid.

Jag trodde Kronofogden skulle sluta arbeta som indrivare åt sopan...

Säger inte reglerna att en gäldenär måste underättas när "skulder" byter ägare? Med tanke på att han aldrig skickar ut någonting själv borde tillvägagångssättet förklaras ogiltig. Dom påhittade skulderna borde därför inte kunna drivas in.
Yes, har skrivit till kfm och bestridit det hela
Men skrämmande att de inte själva såg det är samma skuld

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp