Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om ARS enterprise AB

Hej, nu har Hovrätten börjat jobba med AS brottmål. Fick detta svar idag. Hoppas det blir klart snart..

Hej,

målet är pågående och kommuniceras, inget beslut har tagits i dagsläget.

Med vänlig hälsning

Anna Vestergren
Domstolshandläggare, Avdelning 1, Hovrätten över Skåne och Blekinge
Finns inget pågående eller gammalt åtal mot hen. Dessutom har domstolshandläggaren slutat den 29/8.
Nedan skriver Hovrätten över Skåne och Blekinge som svar idag:
”Vi har inte och har inte haft något mål där personen varit åtalad. Han har endast varit aktuell hos oss som ställföreträdare eller ombud.”

Finns inget pågående eller gammalt åtal mot hen. Dessutom har domstolshandläggaren slutat den 29/8.
”Vi har inte och har inte haft något mål där personen varit åtalad. Han har endast varit aktuell hos oss som ställföreträdare eller ombud.”
Det där är ju inte möjligt...

Det där är ju inte möjligt...
JÄTTEMÄRKLIGT svar som jag fick idag när jag mailade dem. Har klippt svaret ur mailet.
”Vi har inte och har inte haft något mål där personen varit åtalad. Han har endast varit aktuell hos oss som ställföreträdare eller ombud”.

Han har väl hittills endast varit åtalad och fälld i Tingsrätten som person? Däremot har han överklagat domen.

Han har väl hittills endast varit åtalad och fälld i Tingsrätten som person? Däremot har han överklagat domen.

Och då är han tilltalad i hovrätten, precis som i tingsrätten?

"Han har endast varit aktuell hos oss som ställföreträdare eller ombud"
Det indikerar att han inte är aktuell i brottmål.

Fråga tingsrätten igen.. be om hovrättens målnummer

"Han har endast varit aktuell hos oss som ställföreträdare eller ombud"
Det indikerar att han inte är aktuell i brottmål.

Fråga tingsrätten igen.. be om hovrättens målnummer
Jag har ett mål nr men det gäller ** överklagan till hovrätten.
Målnummer i hovrätten är B 2661-22.

De sökte bara på ena efternamnet varför de inte fick nån träff tidigare är förklaringen…. Se svar nedan:
”Målet är pågående här, kan jag se.
Vilka dagar det är tänkt att bli huvudförhandling är inte bestämt än, (än mindre när dom/slutligt beslut väntas komma)

De sökte bara på ena efternamnet varför de inte fick nån träff tidigare är förklaringen…. Se svar nedan:
”Målet är pågående här, kan jag se.
Vilka dagar det är tänkt att bli huvudförhandling är inte bestämt än, (än mindre när dom/slutligt beslut väntas komma)
Då var det inget konstigt till slut

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp