- Meddelanden
- 31 418
- Mottagna reaktioner
- 16 473
- Poäng
- 11 677
Inte det jag skrev om i alla fall.Är det detta som menas med hitte-på-skulder?
Inte det jag skrev om i alla fall.Är det detta som menas med hitte-på-skulder?
Den jag har nu där han påstår att jag gjort 30 ansökningar hos honom är hitte på för det har jag aldrig gjort. Men bevis för det, vet inte hur man skulle kunna få det.Är det detta som menas med hitte-på-skulder?
!!!! OMG. Då förstår jag. D är ju helt sjukt. Så m lite tur fälls hen för både bedrägeri och ocker.Den jag har nu där han påstår att jag gjort 30 ansökningar hos honom är hitte på för det har jag aldrig gjort. Men bevis för det, vet inte hur man skulle kunna få det.
Jag tror ej det hjälper dem som inte är med i den anmälan ändå tyvärr.!!!! OMG. Då förstår jag. D är ju helt sjukt. Så m lite tur fälls hen för både bedrägeri och ocker.
Det är värre än så, han menar att man haft möjlighet att göra 30 ansökningar... Han jämför det med att ha ett mobilabonnemang med bindningstid, helt horribelt.Den jag har nu där han påstår att jag gjort 30 ansökningar hos honom är hitte på för det har jag aldrig gjort. Men bevis för det, vet inte hur man skulle kunna få det.
Wow, vilken människa. Må han få ett långt straff.....Det är värre än så, han menar att man haft möjlighet att göra 30 ansökningar... Han jämför det med att ha ett mobilabonnemang med bindningstid, helt horribelt.
Aha då fattar jag, tack för info.Det är värre än så, han menar att man haft möjlighet att göra 30 ansökningar... Han jämför det med att ha ett mobilabonnemang med bindningstid, helt horribelt.
Kontakta Kronofogden. Borde inte vara så krångligt tycker man.En annan fråga angående denna person. Han lämnar ju inte uppgifter till Skatteverket. Pratade med dem nu precis och för att lämna årets ränta som är betald inför nästa så behövs bevis. Kan man få det av kfm tror ni? Eftersom man inte får tag i honom. Man kunde också ompröva för tidigare år men det känns ju lite avancerat kanske.
Jag tycker dock att både KFM och kammaråklagaren i Helsingborg försöker att stoppa honom, vi får se hur långt det räcker. Tyvärr kommer det att ta tid, han har för vana att överklaga allt så långt det går och anmäla jäv.