- Meddelanden
- 31 418
- Mottagna reaktioner
- 16 473
- Poäng
- 11 677
Är inte så mycket för att krångla med konkursbolag ändåVäntar på Northvolts börsnotering
Är inte så mycket för att krångla med konkursbolag ändåVäntar på Northvolts börsnotering
Väntar på Northvolts börsnotering

Fulltecknad, men säkert liten uppsida. Bolaget i sig är dyrt och potentialen kass. Inget långsiktigt ägande i det men blir säkert upp på IPO.Någon som tänkt teckna sig i apotea?
Ja.Någon som tänkt teckna sig i apotea?
Helt klart sugen, värderingen är inte hög... Växer 20% i år på prognos och PE27 vid 58 kr. Men ser nu att Affärsvärlden även skriver "Källor till Affärsvärlden uppger att erbjudandet fulltecknades första timmarna.". Så är nog bortkastad tid att ens teckna.Någon som tänkt teckna sig i apotea?
Jag har anmält mig för en slant, får se om man får något alls.Helt klart sugen, värderingen är inte hög... Växer 20% i år på prognos och PE27 vid 58 kr. Men ser nu att Affärsvärlden även skriver "Källor till Affärsvärlden uppger att erbjudandet fulltecknades första timmarna.". Så är nog bortkastad tid att ens teckna.
Minns 2021 när jag tecknade ett gäng noteringar, hade en summa redo och fick max 5% av det. Vilket man inte vet på förhand...
Grattis på dina 20 aktierUpp 45%

Är det vad de flesta fick? Jag fick inte detGrattis på dina 20 aktier![]()