Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om aktier & handel i värdepapper

Hade inte några. Däremot har det dykt upp aktier jag aldrig köpt. Inga stora värden men ca 2000 kr i ett bolag jag aldrig köpt något i verkar ramlat in i min depå..

Hade inte några. Däremot har det dykt upp aktier jag aldrig köpt. Inga stora värden men ca 2000 kr i ett bolag jag aldrig köpt något i verkar ramlat in i min depå..

förmodligen ett företag du har aktier i som ”delat ut” ett bolag. T.ex sbb gjorde så med neobo förra året.

förmodligen ett företag du har aktier i som ”delat ut” ett bolag. T.ex sbb gjorde så med neobo förra året.
Det hade varit en rimlig gissning men det är Electrolux jag fått

En muta? Aktier du utmätt? Det finns så många konstiga sjukdomar som folk gör i sömnen. Du kanske köper aktier?

En muta? Aktier du utmätt? Det finns så många konstiga sjukdomar som folk gör i sömnen. Du kanske köper aktier?

Dom skulle kolla om dom kunde hitta vad det var, ev ngn som fört över till fel depånr.
Men dom verkar inte märkt det själv heller, det bokades in i februari

Några dagar gammal - Men kanske den mest kompetenta och objektiva analys som jag sett gällande Bitcoin. Nästan en timma lång men helt klart sevärd.

Är inte alls inne på Krypto (skulle aldrig våga spekulera i det), men fascinerad av det som fenomen. Ska kolla!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp