Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om aktier & handel i värdepapper

Du tror att man blir kontaktad om man bryter mot reglerna? Är riktigt orolig ändå.

Att man aldrig kan slappna av o va lycklig. Även om jag har handlat aktier utan kunskap.

Ska man kontakta domodom gå igenom mina köp och säljordrar så man kan va lugn?

Ser dom direkt om man har gjort fel?

hahah ta det lugnt, du ska inte kontakta någon.

har du anledning att tro att du gjort fel? Har du suttit o gjort avslut med bara 1 aktie här och där upprepade gånger?

Jag tror du kan sova gott om nätterna. Ta inte kontakt med någon, skulle det mot förmodan vara så att du blir kontakt (vilket jag verkligen inte tror) då får du förklara.

men det kommer inte hända.

Ej handlat en o en. Utan har fått tips om man vill ha snabbare affär när man köper så kan man klicka upp kursen ett klick

Ej handlat en o en. Utan har fått tips om man vill ha snabbare affär när man köper så kan man klicka upp kursen ett klick

Så länge du köper för allt du vill köpa för till en högre kurs är det helt okej men om du gör flera små avslut för att trissa upp kursen så det ser attraktivt ut för andra är det inte ok.

oavsett vad kan du nog vara lugn. Om tipset är det sistnämnda så skit i det tipset och gör inte så fortsättningsvis. Istället köp till marknadskursen bara.

Tack för svaren 2pac!❤️

Dom får väl kontakta mig om jag har gjort något fel också.

du kan inte ”klicka upp kursen” Går inte att köpa dyrare än vad det säljs blir automatiskt avslut på den lägre säljkursen. Antar även att beloppen du köper för är irrelevanta när det gäller kursmanipulation...

Ser ut som att ha Apple och teslaaktier är en bra grej

du kan inte ”klicka upp kursen” Går inte att köpa dyrare än vad det säljs blir automatiskt avslut på den lägre säljkursen. Antar även att beloppen du köper för är irrelevanta när det gäller kursmanipulation...

Så om man höjer kursen så blir det inte köp för dyrare? Låter ju väldigt skönt isåfall.
Är köp för några 100-lappar typ

Kan också tänka mig att man skulle få ett meddelande eller varning också om man missköter sig

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp