Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Totala månadskostnaden stämmer inte överens med den jag blev erbjuden av Lendo

Jag ansökte om ett samlingslån hos lendo 450k, blev erbjuden ett lite lägre belopp på 400k hos wasa kredit.
lendos hemsida, total månadskostnad 4430kr, tackade ja.
nu ser jag på Wasa kredits hemsida att månadskostnaden är 7200kr, vilket är dyrare än jag betalade innan, trots att jag sänkt räntan från 15% till 8.3%.
Är lite lost, ska kontakta dem imorgon.

Jag ansökte om ett samlingslån hos lendo 450k, blev erbjuden ett lite lägre belopp på 400k hos wasa kredit.
lendos hemsida, total månadskostnad 4430kr, tackade ja.
nu ser jag på Wasa kredits hemsida att månadskostnaden är 7200kr, vilket är dyrare än jag betalade innan, trots att jag sänkt räntan från 15% till 8.3%.
Är lite lost, ska kontakta dem imorgon.
Har du önskat kortare betalningstid?

När fick du lånet utbetalt? Om du inte betalade något i januari så är det lite släpande. Så hade jag med collector nu. Jag fick min första faktura i januari på 5900 kr, men har 3700 kr i månaden.

När fick du lånet utbetalt? Om du inte betalade något i januari så är det lite släpande. Så hade jag med collector nu. Jag fick min första faktura i januari på 5900 kr, men har 3700 kr i månaden.
Lånet blev bekräftat den 28:e januari, utbetalt förmodligen någon dag efter, oklart då jag hade lösen krav.

Är off topic men nyfiken på dina förutsättningar med bl.a. belåningsgrad

Wasa kredit lägger också på uppläggningskostnaden på första låneavin och som sägs här tidigare.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp