Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Topp 3 sämsta smslåns-företagen

Jag skulle kunna lista flera smslån som jag tycker är kassa,men då är det efter att jag har misskött mig .
Så jag kan inte klaga på nån ,har ju själv tagit dom lånen och accepterat deras villkor.
Blir ju inte ofta problem så länge man sköter lånen.

Ja lite samma här faktiskt! När bankerna gett kalla handen så har dåliga sms-lån varit räddaren i nöden.
Samtidigt så gör sms-lånen så att man typ är skuldsatt för resten av livet. Blir som en ond cirkel, ett lån blir två lån, sedan tre, fyra osv....
Men ja att man aldrig lär sig. Det låter uppenbart men bästa är ju att inte låna tillbaka. Visst om det gäller för mat eller hyra absolut, däremot annars är det värt att leva fattigt fram tills att lönen/bidraget eller vad det nu än är trillar in på kontot annars är man nog skuldsatt 4-life....

Dom e sjuka, dom har spärrat min identitet på internet, jag kan inte handla nånstans med mina egna pengar ens. Dom hanterar typ 99% av företags betalningar online. Anmälda till så väl Polis som Konsumentvetket och Datainspektionen men ingen bryr sej. Hållt på 10 mån nu, men support och säkehetsavdelningen bara driver med mej.

kan du inte sända meddelande om ”rätt till radering av data”?

kan du inte sända meddelande om ”rätt till radering av data”?
Har ja provat en gång men spelar ingen roll, så fort du nyttjar deras tjänster el spärrar upp ditt Klarna konto finns all historik kvar, det där med att all data raderas e inte sant.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp