Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Tomly höjer kreditgränsen till 200 000 kr – är det värt att ansöka?

Jag skulle avråda med tanke på att oavsett låneaktör så är det lätt att fastna och hamna i moment 22.
MEN jag tänker att så länge man kan betala för sig utan att hamna i skiten så är det kanske inte skitsamma men ett lite mindre problem att det kostar extra eller att låneaktören drar stor vinning på det.
Trots allt viktigast att man själv som gäldenär inte hamnar i skiten.

Jag skulle avråda med tanke på att oavsett låneaktör så är det lätt att fastna och hamna i moment 22.
MEN jag tänker att så länge man kan betala för sig utan att hamna i skiten så är det kanske inte skitsamma men ett lite mindre problem att det kostar extra eller att låneaktören drar stor vinning på det.
Trots allt viktigast att man själv som gäldenär inte hamnar i skiten.

Lite så jag tänker med. Om man t.e.x. sålt ett hus och ska få pengar om 3 veckor och behöver släcka något akut akut akut så känns ju 60 kronor i ränta på 200 000 överkomligt.

Är det någon som sökt och fått beviljat på 200’? Vilka förutsättningar isåfall?

Har tagit mig ur ett flertal, större sms lån som Vivus och Ferratum bättre att äta havregrynsgröt varje dag än att ta lån hos liknande företag med tanke på deras fina effektiva räntor.

Inte vill dom ha kunder som nappar på det feta erbjudande och sedan är så fräcka att dom återbetalar lånet inom 30 dgr.. Nej, med en bedräglig ej relevant lockränta som bete hoppas man givetvis få in desperata kunder i lånekarusellen som man sedan kan mjölka på räntor och avgifter så länge som bara möjligt. Ytterst få om ens någon behöver ju låna så stora belopp under så kort tid .

Hoppas ingen får 200’ beviljat. De är bedragare hela Luma Finans. Har säkert panik nu när de inte kan ta ut så höga räntor och då försöker man att tjäna pengar så här istället. Usch!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp