Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tjäna extrapengar - tips

Jag förstår att undersökningar kan vara smidigt, men om man jämför tiden man lägger på att svara på alla, för dessa fjuttiga kronor. Kanske man kan se sig för efter ett extrajobb? Där man faktiskt får lite bättre ersättning för den tiden man gör :)

Bara en tanke <3

Det som är irriterande när man gjort stor del av undersökningen och inte plötsligt kvalificerar sig = bortkastad tid. Men det skiljer sig också mellan de olika aktörerna bra och mindre bra/dåliga.
exakt och då har man redan lagt ner tid = slösat tid

Dock om man går på utmätning så behöver man hitta inkomster som inte går under lön per månad. Kämpar för fullt nu med att få denna månaden att räcka till mat så hygien drog och div drog iväg denna månaden så blir matbudget lidandes så nu måste jag hitta något vis att leta några hundralappar svart:)

Dock om man går på utmätning så behöver man hitta inkomster som inte går under lön per månad. Kämpar för fullt nu med att få denna månaden att räcka till mat så hygien drog och div drog iväg denna månaden så blir matbudget lidandes så nu måste jag hitta något vis att leta några hundralappar svart:)
Startats en aggressiv blocket offensiv med allt jag kunde hitta som någon kanske skulle velat köpa, skrämmande så jobbigt att behöva jaga matpengar såhär…om jag lyckas sälja så kanske nästa steg blir att tvätta kläder i diskmedel och diska medans jag duschar haha nä ush jag hoppas priserna vänder snart så att pengarna räcker:/

Startats en aggressiv blocket offensiv med allt jag kunde hitta som någon kanske skulle velat köpa, skrämmande så jobbigt att behöva jaga matpengar såhär…om jag lyckas sälja så kanske nästa steg blir att tvätta kläder i diskmedel och diska medans jag duschar haha nä ush jag hoppas priserna vänder snart så att pengarna räcker:/
Priserna har börjat gå tillbaka sen ett par veckor.

Det finns ett bra sätt att tjäna pengar på som inte myndigheterna ser, man kan knega som "chattoperatör".
Det går ut på att man loggar in på en sida och sitter och besvarar meddelande. Man får mellan 0,12 och 0,2 euro per meddelande man besvarar. Lönen betalas ut en gång per vecka om man kommer över 50€ annars adderas det till nästa vecka.
Värt att notera är att många meddelanden är av vuxen karaktär så är man känslig för det ska man undvika detta jobb.

*redigerade med att lönen betalas ut dit man vill, bitsafe kort, paypal eller kontonummer alternativt om man har andra önskemål.

Det finns ett bra sätt att tjäna pengar på som inte myndigheterna ser, man kan knega som "chattoperatör".
Det går ut på att man loggar in på en sida och sitter och besvarar meddelande. Man får mellan 0,12 och 0,2 euro per meddelande man besvarar. Lönen betalas ut en gång per vecka om man kommer över 50€ annars adderas det till nästa vecka.
Värt att notera är att många meddelanden är av vuxen karaktär så är man känslig för det ska man undvika detta jobb.

*redigerade med att lönen betalas ut dit man vill, bitsafe kort, paypal eller kontonummer alternativt om man har andra önskemål.
Var finner man sådant jobb? Vad krävs för erfarenhet och kunskap?

Hittade info nu och detta verkar intressant! Finns det något sett för Skatteverket att fatta att jag tjänar pengar här? Vilken utbetlningsmedod vore lämpligast? Skulle vara otroligt bra att dryga ut kassan med, läste en del omdömen och det är dålig timlön men väldigt mkt bättre än ingen alls och skulle jag lägga ner vi säger 4 timmar per dag så skulle man kunna börja beta ner småskulder efter att ha förhandlat ner dem först men om det ens ska vara lönt så måste det bli skattefritt känner jag annars äter skatt och kf (räntor) upp allt

Väldigt bra sida! Har själv deltagit i en sömnstudie, var iofs inte så mkt ersättning men intressant. Lätt att bli vald också!
Tack för tips! Haha hittade en undersökning man får 94.000kr för… Vågar man vara försökskanin på Karolinska så… Men man får ju lite Macchiarinivibbar o_O

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp