Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tjäna extrapengar - tips

Är man villig att vara med i olika studier, så kan jag tipsa om www.studentkaninen.se
Finns ibland även enkätundersökningar.

Just nu ligger det en studie kring preventivmedel riktad till män, som genererar i 4000 kr om man blir utvald. (I Stockholm)
En annan tillgänglig studie till friska överviktiga kvinnor =3000 kr (I Stockholm)

Tusen tack för tips :D

Laddade ner Stepler o förstår mig inte riktig på poängsystemet. När jag tryckte på 10 tusen steg fick jag 5 poäng och när de var dags för 15 tusen fick jag 5 till. Laddade ner igårkväll o gick ingenting och redan nu har jag 50 poäng. Utan att få poäng för att blanda in fb och bjuda in vänner.. varit ute idag på fm o gått 19 tusen steg redan

Laddade ner Stepler o förstår mig inte riktig på poängsystemet. När jag tryckte på 10 tusen steg fick jag 5 poäng och när de var dags för 15 tusen fick jag 5 till. Laddade ner igårkväll o gick ingenting och redan nu har jag 50 poäng. Utan att få poäng för att blanda in fb och bjuda in vänner.. varit ute idag på fm o gått 19 tusen steg redan
Oj men det är väl bara att tacka och ta emot om du fått så många poäng. Annars får man 1 poäng för varje 1000 steg man tar.. sedan 2 poäng för varje 5-10-15 och 20000 steg.. kanske fått nå fnatt då.

Oj men det är väl bara att tacka och ta emot om du fått så många poäng. Annars får man 1 poäng för varje 1000 steg man tar.. sedan 2 poäng för varje 5-10-15 och 20000 steg.. kanske fått nå fnatt då.
Fått över 40 poäng idag. Hur många kan man få Max per dag?

Fått över 40 poäng idag. Hur många kan man få Max per dag?
33 kan man få som Max, sen mer om du bjuder in personer. Du får hopps på att de forsätter så resten av tiden så du kan byta in till något fint med poängen

Försökt nu med dessa betalda undersökningar som som verkar vara knepigt minst sagt, när man gjort halva så avbryts de för att man inte passar i undersökningen. När jag ser vilka svar jag inte klickar i så är det typiska svar för kvinnliga saker man köper eller använder. Som man verkar det inte finnas så mycket intresse ifrån företag i dessa undersökningar? Är det fler än jag som märker detta? Lyckades tjäna ca 3 kr efter 10 minuter dock haha…räcker att jag sneglar i ett skräpnedkast innan jag handlar och sedan intar burken så har man tjänst 3kr på 10 meter istället..
Tyckte annars det verkade som ett roligt sett att tjäna lite extra kronor men verkar som sagt inte vara riktat åt de manliga könet vad jag märkt nu efter div undersökningar:/

Försökt nu med dessa betalda undersökningar som som verkar vara knepigt minst sagt, när man gjort halva så avbryts de för att man inte passar i undersökningen. När jag ser vilka svar jag inte klickar i så är det typiska svar för kvinnliga saker man köper eller använder. Som man verkar det inte finnas så mycket intresse ifrån företag i dessa undersökningar? Är det fler än jag som märker detta? Lyckades tjäna ca 3 kr efter 10 minuter dock haha…räcker att jag sneglar i ett skräpnedkast innan jag handlar och sedan intar burken så har man tjänst 3kr på 10 meter istället..
Tyckte annars det verkade som ett roligt sett att tjäna lite extra kronor men verkar som sagt inte vara riktat åt de manliga könet vad jag märkt nu efter div undersökningar:/
Skall tillägga att för att tjäna dessa 3 kronor som jag inte kan ta ut ännu så fick jag ljuga att jag köpt div skor och bre på lite om vad jag tyckte om dessa. Annars hade nog jag blivit blåst på dessa ören som jag nog ändå aldrig får på kontot

Det som är irriterande när man gjort stor del av undersökningen och inte plötsligt kvalificerar sig = bortkastad tid. Men det skiljer sig också mellan de olika aktörerna bra och mindre bra/dåliga.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp