Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tjäna extrapengar - tips

Många här som har bra tips på hur man tjänar extrapengar. Jag skulle gärna vilja köpa in risiga möbler på loppis och restaurera, en dröm jag inte riktigt har orkar ta tag i.

Vill iaf tipsa om appen Stepler, där kan man får poäng för varje steg man går.. som man sedan kan byta in mot olika produkter. Såna här tjänster har alltid lockat mig. Då jag går 10-15000 steg per dag så skrapar man snabbt ihop lite poäng. https://steplerapp.page.link/?efr=1....se/invite?inviterId=5fc8b98fbcb942001dc3e5be

Kör man på så mkt man orkar med Stepler så kan kanske man kan byta till sig till nå fin produkt om några månader.

v
ill även tipsa alla om den gamla hederliga tjänsten Refunder... var ju en duktig shopoholic back in the days och har fått ut runt 5700 i cashback därifrån :D

Är även medlem på Smartson.se och Buzzador.se och har fått testa massor med fina produkter och nya matprodukter GRATIS genom åren. Gäller bara att vara ihärdig. Gratis är gott :)

Vad gör ni för att tjäna extrapengar?

Jag promenerat också mycket och använder redan Stepler och förutom det har jag gjort som vana att plocka upp burkar andra slänger i naturen. Är inne på andra året nu och har samlat ihop över 3000kr.

Jag är även med i Oppinion app där man kan göra betalda undersökningar som man sen kan lösa ut till paypal. Fick ut 3500kr efter skatt förra året.

Cashbackshopping är också en bra återbäringssida som brukar ha en hel del prova-på-erbjudanden. Fick 800kr kontant och nedsatt kostnad på elräkningen i ett år efter att ha bytt till Fortum. ^^

Jag promenerat också mycket och använder redan Stepler och förutom det har jag gjort som vana att plocka upp burkar andra slänger i naturen. Är inne på andra året nu och har samlat ihop över 3000kr.

Jag är även med i Oppinion app där man kan göra betalda undersökningar som man sen kan lösa ut till paypal. Fick ut 3500kr efter skatt förra året.

Cashbackshopping är också en bra återbäringssida som brukar ha en hel del prova-på-erbjudanden. Fick 800kr kontant och nedsatt kostnad på elräkningen i ett år efter att ha bytt till Fortum. ^^
Kul!! Hur många poäng har du i Stepler?

Grymt med burkarna, både miljövänligt och bra för plånboken! Jag samlar alla pantburkar och lägger pengarna sen i en spargris :)

Ska kolla in de 2 andra sidorna på direkten, vill du värva mig lägg en länk!

Vad är det för app? Den med undersökningar? Vad heter den exakt så man kan ladda ner. :D

Många här som har bra tips på hur man tjänar extrapengar. Jag skulle gärna vilja köpa in risiga möbler på loppis och restaurera, en dröm jag inte riktigt har orkar ta tag i.

Vill iaf tipsa om appen Stepler, där kan man får poäng för varje steg man går.. som man sedan kan byta in mot olika produkter. Såna här tjänster har alltid lockat mig. Då jag går 10-15000 steg per dag så skrapar man snabbt ihop lite poäng. https://steplerapp.page.link/?efr=1&ibi=com.stepler.stepler&isi=1451006880&apn=com.stepler&link=https://stepler.se/invite?inviterId=5fc8b98fbcb942001dc3e5be

Kör man på så mkt man orkar med Stepler så kan kanske man kan byta till sig till nå fin produkt om några månader.

v
ill även tipsa alla om den gamla hederliga tjänsten Refunder... var ju en duktig shopoholic back in the days och har fått ut runt 5700 i cashback därifrån :D

Är även medlem på Smartson.se och Buzzador.se och har fått testa massor med fina produkter och nya matprodukter GRATIS genom åren. Gäller bara att vara ihärdig. Gratis är gott :)

Vad gör ni för att tjäna extrapengar?
Vi använder en app som heter ”panta på”..
Där scannar du alla dina förpackningar som du ska återvinna på återvinningscentralen och får poäng för varje artikel. Som man senare kan omvandla till pengar eller kuponger. :folded:
Då vi bor liten bit bort från återvinningen förscannar jag varan hemma för att sedan bekräfta den på återvinningen o sen bara kasta. :faceheart:

Gjorde riktigt klipp när Willys hade Grumme tvätt och sköljmedel för 15kr/förp. Hade då lyckats panta på mig återvinning och fick kuponger på 10kr rabatt, betalade där med 5kr styck för sköljmedlet.
Skitbra :folded::folded:

Vi använder en app som heter ”panta på”..
Där scannar du alla dina förpackningar som du ska återvinna på återvinningscentralen och får poäng för varje artikel. Som man senare kan omvandla till pengar eller kuponger. :folded:
Då vi bor liten bit bort från återvinningen förscannar jag varan hemma för att sedan bekräfta den på återvinningen o sen bara kasta. :faceheart:

Gjorde riktigt klipp när Willys hade Grumme tvätt och sköljmedel för 15kr/förp. Hade då lyckats panta på mig återvinning och fick kuponger på 10kr rabatt, betalade där med 5kr styck för sköljmedlet.
Skitbra :folded::folded:
Jag ÄLSKAR sånt där! Ska ladda ner på direkten woooooop! Tack för tips

Jag ÄLSKAR sånt där! Ska ladda ner på direkten woooooop! Tack för tips
Gillar de starkt! Enda negativa är väl att man inte kan scanna typ 3 mjölkförpackningar direkt. Eller 2 grädde eller liknande på samma dag. Man får lixom inga poäng för det och de är för att man inte ska scanna allt som finns och att de blir ”överkonsumtion”
Men de produkter jag har fler än 1 av, ställer jag på bänken och så scannar jag den bara dagen efter så får jag poäng och sen ner i återvinningspåsen :D

Sen är appen ganska ny, så inte säkert alla artiklar finns registrerade. Men de utvecklas mer o mer, vet att några Lidl produkter inte kan scannas.
Men jag gillar de starkt, tycker de är en riktigt bra idé :folded:

Vad är det för app? Den med undersökningar? Vad heter den exakt så man kan ladda ner. :D

Den heter oppinionapp. Jag tror dock man måste gå med i varje panel var för sig.

Testa att söka på nätet efter: veckorevypanelen, nordic panel, podcastpanelen, expressen panelen, filmstaden panelen. Det finns fler, men det var dom jag kom på just nu.

Sen för varje panel du går med i så kommer dom finnas i appen. ;)

Kul!! Hur många poäng har du i Stepler?

Grymt med burkarna, både miljövänligt och bra för plånboken! Jag samlar alla pantburkar och lägger pengarna sen i en spargris :)

Ska kolla in de 2 andra sidorna på direkten, vill du värva mig lägg en länk!

Jag har 1533 poäng än så länge. Du då?

Oppinionapp är ju en app utan inbjudan.

https://www.cashbackshopping.se/?r=7048297

Gillar de starkt! Enda negativa är väl att man inte kan scanna typ 3 mjölkförpackningar direkt. Eller 2 grädde eller liknande på samma dag. Man får lixom inga poäng för det och de är för att man inte ska scanna allt som finns och att de blir ”överkonsumtion”
Men de produkter jag har fler än 1 av, ställer jag på bänken och så scannar jag den bara dagen efter så får jag poäng och sen ner i återvinningspåsen :D

Sen är appen ganska ny, så inte säkert alla artiklar finns registrerade. Men de utvecklas mer o mer, vet att några Lidl produkter inte kan scannas.
Men jag gillar de starkt, tycker de är en riktigt bra idé :folded:

Det är en toppenbra idé! Fasen att jag var på återvinningen igår och kastade allt.. men av egen erfarenhet vet jag ju att det går väldigt snabbt att samla på sig några pappkassar ska börja direkt imorgon!!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp