Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tjäna extra pengar för att bli av med skuld!

Du behöver inte ens köpa för att sälja vidare. Helt otroligt vad folk skänker bort vid t.ex. köksrenovering.
(Tänk om man hade dom pengarna ;))
Precis, det gäller att man är driven och sätter igång bara. Finns egentligen hur mycket som helst att hämta där ute.

Har faktiskt funderat på just denna punkt. Är väldigt händig av mig och har stor förståelse för sälj så denna är nog prio.
Kör på det då, verkar vara just din grej! Ha tålamod och köp ej första bästa, finns vissa som lägger ut varor för löjligt billiga priser.

Kolla i grovsoprum lite här och där (du kanske har bekanta som bor i br och kan låta dig kika i deras t ex (finns alltid fynd i vårt grovsoprum) och fixa till ev och sälja

Dropshipping kan vara ett annat alternativ.

sen kan du alltid sälja dina egna barns kläder som de vuxit ur och även leksaker eller inredning. Jag är urusel på det, tänker att jag ska sälja så jag sparar men tills slut ger jag bort allt.

Kolla i grovsoprum lite här och där (du kanske har bekanta som bor i br och kan låta dig kika i deras t ex (finns alltid fynd i vårt grovsoprum) och fixa till ev och sälja

Dropshipping kan vara ett annat alternativ.
Att gräva bland sopor och skräp kommer jag definitivt inte att göra.

Att gräva bland sopor och skräp kommer jag definitivt inte att göra.
Det heter grovsoprum eftersom det är ett rum och inte en container så inget grävande. Det är för folk som vill kasta mindre möbler, elektronik etc. Ibland nya grejer med prislappen på.

Tänk på att det är hårdare regler med att köpa och sälja saker nu. Skatteverket får inrapporterat!

Föredrar nog ändå extrajobb. 1 pass i månaden eller 2 max ger bra pengar.

kan tipsa om att besöka loppisar som t.ex idrottsföreningar & lokala scoutkårer har. Där brukar vara fina fyndmöjligheter av allt från antikviteter & design heminredning till retro tv-spel och vinyl. Sånt kan man sälja vidare på tradera och tjäna en hacka.
Jag har nog tjänat ca 50-60 k på två år.
lite tidskrävande att kolla upp sakers värde innan man köper men det kan också vara en kul hobby som genererar pengar.

Tänk på att det är hårdare regler med att köpa och sälja saker nu. Skatteverket får inrapporterat!

Föredrar nog ändå extrajobb. 1 pass i månaden eller 2 max ger bra pengar.
Är väl samma som tidigare, räknas som hobby om man inte tjänar mer än 50.000 per år? I värsta fall så får man skatta lite på det över 50k.

Det finns hur mycket kundtjänstjobb som helst på distans att söka om du har tid med det på kvällar och helger.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp