Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tipsar om Ferratum Pluslån - Befintliga kunder

Hade "vanligt" smslån hos Ferratum för ett par år sen, betalade inte i tid, lånet gick till inkasso, avbetalade lånet, men har efter det inte blivit beviljad något mer lån hos dom...så detta tänker jag inte ens bry mig om att söka...lycka till ni övriga, ja håller tummarna!!!

Lån trots inkasso

Någon som provat och vet om de tar UC? Jag kan inte prova för jag har ett lån som är på avbetalning på inkasso hos ferratum.

Ferratum 15000:-

Någon som provat att låna ferratums plusloan på upp till 15000:-?? Jag kan inte söka då jag har ett ärende hos inkasso hos dom.

Både jag och min man testade och vi fick på 10.000:- var. Vi har sms-lån hos dem som inte är helt färdigbetalda och _många_ UC så jag tror inte att de tog UC - då borde vi inte ha blivit beviljade :p

Både jag och min man testade och vi fick på 10.000:- var. Vi har sms-lån hos dem som inte är helt färdigbetalda och _många_ UC så jag tror inte att de tog UC - då borde vi inte ha blivit beviljade :p

Okej låter bra, har ni haft något på inkasso hos ferratum nån gång och hur ser er inkomst ut?

Nekad

jag har inget inkasso hos dem har alltid betalt i tid till dem inget hos krono

Min fru fick inkasso och krono hos dem.

Så nu får jag inte ens låna 500 kr. Hade precis slutbetalt lånet på 10 000 kr och tänkte låna om det för att lösa henne.

Inte bra

Jag ansökte nyss hos Ferratum och blev beviljad 15000kr i 15 månader!
Kan lägga till att jag för 2 månader sen hade smslån hos nästan alla sms långivare i Sverige och samtliga hade gått till Inkasso, inkl ett sms lån hos Ferratum som låg hos Svea Inkasso. Fick dock hjälp i sista sekund och kunde lösa samtliga lån innan kronofogden hann bli inblandad..
Vill komma fram till att man kan prova söka hos Ferratum ändå, dom tar ingen UC så det skadar ej att söka. Och fick jag beviljat så borde flera andra få!

hade ett lån hos dem i juni/juli förra året har ej fått låna något än .
mejla dom förra v ,svara att jag kunde söka i mars .

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp