Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

tips släppa alla lån + skuldsanering

Hur blev det så att det blev löneutmätning?
Är det bara du som hade det eller din man också?
Tacksam för svar!
Vi hade löneutmätning båda två.
Kortfattat skrivet...När skulder gått till Kfm o fastställts så blir det löneutmätning. Även utmätning av tillgångar kan bli aktuellt. Tex bostad, fordon, pengar på konton

Vi hade löneutmätning båda två.
Kortfattat skrivet...När skulder gått till Kfm o fastställts så blir det löneutmätning. Även utmätning av tillgångar kan bli aktuellt. Tex bostad, fordon, pengar på konton
Fy!
Tur att ni lyckats med att få sanering så ni kan leva gott nu!

Hur mår/går det @furbin ? Om man får fråga. Det har gått mer än 7 månader nu. Uppdateringar på inledande eller utmätning?
Hoppas att måendet är okej iaf.

Hur mår/går det @furbin ? Om man får fråga. Det har gått mer än 7 månader nu. Uppdateringar på inledande eller utmätning?
Hoppas att måendet är okej iaf.

ursäkta att jag missat totalt att svara här, fick konstigt nog ingen notis om det.

Jag fick avslag på skuldsaneringsansökan ytterligare en gång, sökte dagen efter igen och nu är det 3-4 månader kvar tills jag får besked. Lånen har gått till kf och fick löneutmätningsbeslut för en vecka sedan så jag kan glömma skatteåterbäringen och nu börjar det tuffa framöver, men det är väl bara att börja vänja sig antar jag.
Mitt mående påverkas enormt av min ekonomiska sits. Jag är inte alls mig själv längre.

ursäkta att jag missat totalt att svara här, fick konstigt nog ingen notis om det.

Jag fick avslag på skuldsaneringsansökan ytterligare en gång, sökte dagen efter igen och nu är det 3-4 månader kvar tills jag får besked. Lånen har gått till kf och fick löneutmätningsbeslut för en vecka sedan så jag kan glömma skatteåterbäringen och nu börjar det tuffa framöver, men det är väl bara att börja vänja sig antar jag.
Mitt mående påverkas enormt av min ekonomiska sits. Jag är inte alls mig själv längre.

Tråkigt men kämpa vidare!

Va har du fått för förklaring varför du blev nekad skuldsanering?
Du har 1.8 mil i lån så hur har dom motiverat avslag?

Tråkigt men kämpa vidare!

Va har du fått för förklaring varför du blev nekad skuldsanering?
Du har 1.8 mil i lån så hur har dom motiverat avslag?

Tack.
Anledningen skrev dom att det i dagsläget inte är skäligt att bevilja mig skuldsanering pga att jag begått brott (rattfylleri) i närtid (mer än 1 år sedan).

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp