Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tips. Seqr 10000 i köputrymme

Om man utnyttjar 5000 eller 10.000 vad måste man då minst betala då månaden efter?

Tror du kan välja på att betala in hela beloppet för att utnyttja igen eller delbetala per månad. Är osäker på hur många månader man delade upp det på om det var 18 eller 36 månader? Står på collectors sida iaf.

vilket skämt att pengarna inte kom in idag när jag förde över imorse. swish är bättre.

-194kr på kontot helt helgen. lika bra att sova hela helgen och vänta in måndag.

Vad har detta inlägg med SEQR att göra????

jo det ska jag säga din skitunge. det har att göra med att de är sega som jag vet inte vad.
dom vill bara ha ränta. en banköverföring ska komma på eftermiddagen om man för över på morgonen.

det är bara en myt att det tar 1-2 dagar.

jo det ska jag säga din skitunge. det har att göra med att de är sega som jag vet inte vad.
dom vill bara ha ränta. en banköverföring ska komma på eftermiddagen om man för över på morgonen.

det är bara en myt att det tar 1-2 dagar.

Tack för att du kallar en 59årig dam skitunge Seqr skriver i sina villkor för tjänsten:

Hur lång tid tar överföringen?
Normalt sett är pengarna framme på mottagarkontot på eftermiddagen nästkommande bankdag, men detta kan variera lite beroende på bank.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp